کد مطلب: ۶۵۱۱۴

سامانه ثبت نام دریافت وام ۱۰ میلیونی ازدواج مسدود نیست

سامانه ثبت نام دریافت وام 10 میلیونی ازدواج مسدود نیست

بانک مرکزی اعلام کرد: سامانه ثبت نام تسهیلات 10 میلیونی ازدواج برای کلیه متقاضیان باز است.طبق ابلاغیه بانک مرکزی، افزایش سقف وام ازداج از 3 میلیون تومان به 10 میلیون تومان، شامل همه متقاضیانی می شود که تاکنون وام دریافت نکرده اند و بانکهای عامل موظف به پرداخت آن هستند. همچنین سامانه ثبت نام برای

7b6c6cda2ff8f9ae950bff18e48d25a5_XL.jpg بانک مرکزی اعلام کرد: سامانه ثبت نام تسهیلات 10 میلیونی ازدواج برای کلیه متقاضیان باز است.طبق ابلاغیه بانک مرکزی، افزایش سقف وام ازداج از 3 میلیون تومان به 10 میلیون تومان، شامل همه متقاضیانی می شود که تاکنون وام دریافت نکرده اند و بانکهای عامل موظف به پرداخت آن هستند.

همچنین سامانه ثبت نام برای دریافت تسهیلات در سایت بانک مرکزی نیز برای متقاضیان باز است و تنها در ساعاتی به دلیل پر شدن ظرفیت امکان ثبت نام وجود ندارد که مراجعان می توانند ساعاتی بعد مجددا برای ثبت نام وارد سایت شوند. لذا این توقف موقتی برای ثبت نام به معنای بسته بودن کامل سایت نیست.
براساس ابلاغیه مجدد بانک مرکزی کلیه متقاضیانی در سایت ثبت نام کرده اند، مشمول دریافت تسهیلات 10 میلیون تومانی می شوند.
شایان ذکر است طی روزهای گدشته برخی از زوج های جوان از برخورد های سلیقه ای بانک ها برای پرداخت وام 10 میلیونی ازدواج انتقاد داشتند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.