کد مطلب: ۶۵۵۹۶۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

رونمایی از سامانه اعتراض به یارانه‌ها/ جاماندگان یارانه بخوانند + لینک سایت

رونمایی از سامانه اعتراض به یارانه‌ها/ جاماندگان یارانه بخوانند + لینک سایت

وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و سازمان هدفمندی یارانه‌ها مسئول پاسخگویی به جاماندگان یارانه جدید هستند. متقاضیان باید متناسب با شرایط خود برای ثبت درخواست اعتراض خود به یکی از این دو دستگاه دولتی مراجعه کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، جاماندگان یارانه جدید برای ثبت درخواست و پیگیری اعتراض خود چه کاری باید انجام دهند؟

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مسئول رسیدگی به درخواست کسانی است که به نحوه دهک بندی اعتراض دارند. اگر در روزهای گذشته این پرداختی را گرفته‌اید اما به مبلغ آن اعتراض دارید باید برای ثبت درخواست خود به وزارت‌ تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراجعه کنید.

این مرجع رسیدگی کننده از طریق سامانه hemayat.mcls.gov.ir و شماره تلفن ۶۳۶۹ پاسخگوی متقاضیان جدید است.

نتیجه فعالیت این وزارت خانه در یک هفته گذشته واریز علی الحساب و مشروط یارانه جدید به شماری از معترضان بوده است.

راه‌های ثبت اعتراض

سازمان هدفمندی یارانه‌ها نیز صبح امروز از جاماندگان یارانه جدید خواست تا برای ثبت درخواست خود از طریق شماره گیری کد دستوری #کد ملی۴۳۸۵۷*۴ و مراجعه به آدرس اینترنتی my.gov.ir اقدام کنند.

اگر از ابتدای پرداخت یارانه نقدی، در زمره جاماندگان یارانه جدید بودید، باید برای ثبت اعتراض و پیگیری آن باید به این سازمان مراجعه کنید.

این سازمان در اطلاعیه امروز صبح خود شرایط پیگیری یارانه جدید را اینطور اعلام کرد:

زمان ثبت‌نام از متقاضیان جدید و جامانده بر اساس آخرین رقم سمت راست کدملی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ برای اعداد زوج و همچنین روز های پنجشنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برای اعداد فرد از طریق این درگاه می‌باشد.

درصورتی که این متقاضیان به هر دلیلی موفق به انجام ثبت‌نام در روزهای یادشده نشوند، می‌توانند در روز شنبه ۳۱ اردیبهشت‌ و یکشنبه ۱ خرداد ماه ۱۴۰۱ نسبت به ثبت‌نام خانوار خود اقدام کنند. ثبت‌نام پس از این تاریخ متوقف نمی‌شود و تاریخ جدید برای افرادی که در زمان مقرر موفق به ثبت‌نام نشوند، متعاقباً اعلام می‌شود.

برای ثبت‌نام در اختیار داشتن شماره همراه بنام سرپرست خانوار،کدملی، کدپستی، تاریخ تولد و شماره شبا بانک مربوط به سرپرست خانوار ضروری است.

پس از ثبت‌نام کلیه اطلاعات سرپرستان جهت تعیین دهک به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال می‌گردد که در صورت واجد شرایط بودن متقاضی، یارانه معوقه مطابق با دهک خانوار مربوطه از اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ به‌حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

بنابراین متقاضان و جاماندگان باید متناسب با شرایط خود برای ثبت و پیگیری درخواستشان به یکی از دو مرجع تعیین شده مراجعه کنند تا در صورت واجد شرایط شناخته شدن یارانه جدید به آنها پرداخت شود.

پیش از این دولت اعلام کرد که برای تمام معترضانی که واجد شرایط شناخته بشوند، یارانه جدید را درنظر می‌گیرد. نهادهای مسئول، این مبلغ، را از اردیبهشت به حساب سرپرستان واریز می‌کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سایت ها خرابن این ادرس ها کار نمیکنند…..

  • بلوچی‌خواه

    مسئولین عزیزوبزرگوار بنده به جزچندمرحله اول از وقتی یارانه اومده یارانه دریافت کردم وبعدازاون نمی‌دونم دقیقا چندسال هست 10یا12بیش وکم نه یارانه ای برام واریزشده نه معیشتی چندین بارهم اعتراض فرستادم اما نتیجه نگرفتم بخدا نه وام بانکی گرفتم نه ماشین وکارخونه ویلاوچیزی‌به نامم هست عیال وارم بادوتازن که زن اولی مریض وشیمی درمانی هست انصاف نیس یارانه نداشته باشم زن و بچه هام یارانه دارن ولی من ندارم الان که میگن اونایی که جاموندن میتونن ثبت نام مجدد کنند وارد سامانه میشم میگن شمامشمول دریافت یارانه می‌باشی و نیازی به ثبت نام نداری اگه من شامل دریافت یارانه هستم پس یارانه و معیشتی من به حساب کی واریزمیشه شماره ملی

  • ناشناس

    این سایتا که خرابن.ملتو سرکار گذاشتن

  • ناشناس

    این چه سایتی هست؟؟؟!!!اصلا کار نمیکنه هیچی مشخص نیسا ازاین سایت…

  • آقای نور از ماهشهر

    سلام محمدرضا نور هستم کارمند بازنشسته از شهرستان ماهشهر از سال جدید یارانه به من وخانواده من تعلق نگرفته به علت اینکه بی جهت در دهک دهم قرار گرفتیمه بنده ماشین هایی خرید و فروش کردم که پلاک های آنها هنوز تا هنوزه به نامه بنده هست ولی ماشین ها زیر پای کسای دیگه است و مشخص نیست این افراد کجا هستند و به چند شخص دیگر فروخته اند حال یک مسکن سال ۹۸ فرختم ۴۰۰ میلیون ولی چند ماه بعد دیگر نتوانستم خانه بخرم به علت نوسان شدید قیمت هادر دوره دولت روحانی از آن روز پول بی ارزش بنده در بانک هست و چندین وام خانگی گرفتم ولی تاکنون قادر به خرید خانه نشدم

  • ناشناس

    لطفا وام های گرفته شده هم در محاسبات خود در دهک بندی منظور فرمایید