کد مطلب: ۶۸۱۶۰

گلایه فروشندگان از همراه اول / قیمت انواع سیم کارت اعلام شد

گلایه فروشندگان از همراه اول / قیمت انواع سیم کارت اعلام شد

سیم‌کارت‌های کد یک همراه اول همچنان در صدر خرید و فروش بازار هستند.یکی از فعالان بازار سیم‌کارت در گفت و گو با تجارت نیوز با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر حداقل قیمت سیم کارت کد یک همراه اول حدود سه میلیون تومان است که این رقم براساس رند بودن شماره  خط قابل افزایش است. بهای کد

67805df1b633721b48e7fbf767a006cb_XL.jpg سیم‌کارت‌های کد یک همراه اول همچنان در صدر خرید و فروش بازار هستند.یکی از فعالان بازار سیم‌کارت در گفت و گو با تجارت نیوز با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر حداقل قیمت سیم کارت کد یک همراه اول حدود سه میلیون تومان است که این رقم براساس رند بودن شماره خط قابل افزایش است. بهای کد یک همراه اول طی ماه های گذشته با قیمتی حدود 2میلیون و 500 هزار تومان به فروش می رسید.
به گفته وی سیم‌کارت‌های کد دو همراه اول اکنون در بازار حدود یک میلیون و 600 هزار تومان و کد سه حدود یک میلیون و 200 هزار تومان به فروش می‌رسند.
کدهای چهار همراه اول نیز در حال حاضر در بازار با قیمتی بالغ بر 900 هزار تومان و سیم‌کارت‌های کد پنج نیز حدود 750 هزار تومان فروخته می شود.
همچنین کد شش با قیمت 650 هزار تومان و کد هفت هم رقمی بالغ بر550هزار تومان فروخته می‌شود ، این دو کد از جمله سیم‌کارت‌های به نسبت قدیمی همراه اول هستند.
سیم‌کارت‌های کد هشت نیز با قیمتی حدود 500 هزار تومان به فروش می رسد.
سیم‌کارت‌های کد 9 همراه اول نیز با قیمتی معادل 400 تا 450 هزار تومان فروخته می شود، این کد از جمله خطوط جدید همراه اول به شمار می رود و در حال حاضر تعداد خطوط کارکرده این کد در بازار بسیار کم است.
همچنین کدهای صفر هم در بازار با قیمتی حدود 250 تا 300 هزار تومان به فروش می‌رسند.
وی افزود: البته تمام کد‌ها همان‌طور که اشاره شد با توجه به رند بودن شماره آن قیمت‌گذاری می شود.
به گفته این فعال در حال حاضر بازار خرید و فروش سیم کارت ثبات خود را از دست داده است،
وی معتقد است: عامل این بی ثباتی در بازار همراه اول می باشد، چراکه با شوک هایی که به بازار خرید و فروش سیم کارت وارد می کند سبب شده تا بازار بی ثبات شود.
به گفته وی بهای خط های اعتباری همراه اول کد 0910 خطوط اعتباری به قیمت 15 هزار تومان و دائمی این خط 150 هزار تومان به فروش می رسد، همچنین کد 0990 که یکی از خطوط اعتباری جدید همراه اول بشمار می رود قیمت 10 هزار تومان برای آن در نظر گرفته شده است.
وی بیان کرد: کد اعتباری 0919 که از قدیمی ترین خطوط اعتباری همراه اول بشمار می رود در حال اتمام می باشد.
به گفته یکی دیگر از فعالان این بازار در حال حاضر خط اعتباری ایرانسل حدود 18 هزار تومان و قیمت خطوط دائمی ایرانسل نیز بین 100 تا 150 هزار تومان در بازار عرضه می شود. به گفته وی البته این قیمت ها بسته به رند بودن سه رقم آخر سیم کارت مورد نظر دارد.
وی افزود: بازار خطوط ایرانسل طی این مدت افزایش قیمتی نداشته به این دلیل که این سیم کارت ها اعتباری هستند و مردم بیشتر در زمینه اینترنت و کارهای دوم خود از این خطوط استفاده می کنند. اما سیم کارت های دائمی همراه اول به عنوان خط اول مورد استفاده قرار می گیرد.
بنابراین گزارش هم اکنون بهای خطوط اعتباری رایتل 20 هزار تومان و بهای خط دائمی این اپراتور نیز حدود 60 هزار تومان بفروش می رسد. سیم کارتهای تالیا نیز به دلیل عدم شناخت مردم و اطلاع رسانی کافی در این خصوص از بازار خوبی برخوردار نیست.
فعالان بازار سیم‌کارت همچنان از رکود این بازار گله‌مند بوده و از بی‌رونقی بازار سیم‌کارت نسبت به سال گذشته می‌گویند.
در ادامه قیمت برخی از سیم کارت های دائمی همراه اول را در جدول زیر مشاهد نمائید:

hamraheaval0

hamraheaval123

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.