کد مطلب: ۶۸۵۹۵۳

اعتراض جاماندگان یارانه نقدی به کجا رسید؟

اعتراض جاماندگان یارانه نقدی به کجا رسید؟

به گفته رئیس کمیته هدفمندی یارانه‌ها اگر وزارت تعاون اطلاعات دقیقی به مجلس ندهد،‌ نمایندگان نیز از ابزار نظارتی همچون سوال و احضار استفاده می‌کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رئیس کمیته هدفمندی یارانه‌ها در مجلس گفت: کمیسیون برنامه و بودجه و اقتصادی مجلس پیگیر نتیجه حذف اعتراض و جاماندگان یارانه نقدی است.

صداوسیما گزارش داد، محمدرضا میرتاج‌الدینی با تاکید بر اینکه وزارت تعاون، به اعتراض افراد در حذف یارانه نقدی رسیدگی کند، اظهار کرد: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، در راستای رسیدگی به اعتراض حذف‌شدگان یارانه نقدی، به نظر مجلس عمل نکرده و کمیسیون برنامه و بودجه و اقتصادی پیگیر این مسئله است و اگر اطلاعات دقیقی به مجلس ندهد، نمایندگان از ابزار نظارتی همچون سوال و احضار استفاده می‌کنند. مجلس موضوع یارانه نقدی در زمینه حذف و جاماندگان را همچنان پیگیری می‌کند.

نماینده مردم تبریز، آذر شهر و اسکو افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه به نظر مجلس و حتی شخص رئیس‌جمهور عمل نکرده است، چرا که رئیس‌جمهور پرداخت یارانه تا ۹ دهک را اعلام کردند.

میرتاج‌الدینی با بیان اینکه به‌طور نمونه شخصی برای درمان به خارج از کشور سفر کرده و یارانه وی قطع شده، گفت: مواردی مشابه در بحث حذف یارانه نقدی وجود دارد که افراد منزل خود را فروخته و یا بازنشسته‌ای خودرویی خریداری کرده که به استناد گردش مالی یارانه خانوار‌ها قطع شده که گزارش آنها به ما رسیده است و سازمان مربوطه باید با دقت به اعتراضات رسیدگی کند.

رئیس کمیته هدفمندی یارانه‌ها با اشاره به اینکه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی هم‌اکنون با سرپرست اداره می‌شود، تاکید کرد: اگر این وزارتخانه اطلاعات دقیقی به مجلس ندهد، نمایندگان از ابزار نظارتی همچون سوال و احضار استفاده می‌کنند و کمیسیون بودجه و اقتصاد پیگیر می‌شود و باید مشکلات را به زودی حل کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.