کد مطلب: ۸۲۴۹۸۲

اعتراض بازنشستگان به شرایط سخت دریافت وام قرض‌الحسنه

اعتراض بازنشستگان به شرایط سخت دریافت وام قرض‌الحسنه

ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه بازنشستگان از روز گذشته شروع شد. مبلغ این وام سال گذشته ۱۲ میلیون بود که امسال به ۲۰ میلیون تومان رسیده است. اما برخی بازنشستگان نسبت به شرایط آن اعتراض دارند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، طبق گفته مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی وام قرض‌الحسنه به ۴۰ هزار بازنشسته تأمین اجتماعی پرداخت می‌شود.

بازنشستگان کارگری که برای ثبت نام وام ضروری بیست میلیون تومانی مراجعه کرده‌اند، از صف‌های طویل و شرایط سخت دریافت انتقاد دارند.

به این افراد وام تعلق نمی‌گیرد

یکی از این بازنشستگان می‌گوید: از آنجا که سال‌های قبل وام ناچیز دو میلیون تومانی را گرفته‌ام، دیگر وام بیست میلیون تومانی به من تعلق نمی‌گیرد!

این بازنشسته با بیان اینکه بیست میلیون تومان وامی که می‌دهند، به شدت ناچیز است؛ می‌گوید: برای دریافت این وام ناچیز، هفت خوان رستم درست کرده‌اند و باید مدت‌ها منتظر بمانیم!

براساس اعلام کانون‌های بازنشستگان، به علت کثرت متقاضیان به افرادی که در مراحل قبلی وام‌های ۲ میلیون تومانی، ۳ میلیون تومانی، ۵ میلیون تومانی، ۷ میلیون تومانی و ۱۲ میلیون تومانی دریافت کرده اند، امکان پرداخت وام وجود ندارد لذا از مراجعه به کانون خودداری کنند.

سن بازنشسته باید کمتر از هفتاد و هفت سال و موجودی حساب او بالای صد هزار تومان باشد؛ ضمن اینکه باید سیم کارت او هم به نام خودش باشد.

منبع: ایلنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.