کد مطلب: ۸۲۹۶۶۹

مالیات پزشکان و دندان‌پزشکان در سال‌های گذشته چقدر بوده است؟

مالیات پزشکان و دندان‌پزشکان در سال‌های گذشته چقدر بوده است؟

بررسی سرانه مقطوع مودیان مشمول تبصره ماده ۱۰۰ برای عملکرد سال‌های 1399-1401نشان می‌دهد که میانگین مالیات مقطوع پزشکان و دندان‌پزشکان حدود ۳۵ میلیون تومان بوده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، نمودار مقایسه‌ای تعداد تکمیل فرم تبصره ۱۰۰ به تسلیم اظهارنامه نشان می‌دهد در سال ۱۴۰۰ معادل یک میلیون و ۳۰۱ هزار و ۳۱۵ مودی نسبت به تسلیم اظهارنامه، سه میلیون و ۸۸۸ هزار و ۳۳۲ مودی نسبت به تکمیل فرم تبصره ۱۰۰ اقدام کردند.

براین اساس، تعداد مودیانی که در سال ۱۴۰۱ نسبت به تسلیم اظهارنامه اقدام کرده‌اند یک میلیون و ۴۶ هزار و ۸۳۲ نفر بوده‌اند و همچنین سه میلیون و ۴۴۳ هزار و ۵۵۳ مودی نسبت به تکمیل فرم تبصره ۱۰۰ اقدام کردند.

متوسط مالیات ابرازی

طی سال ۱۳۹۹ میزان مالیات ابرازی یک میلیون و ۳۴۶ هزار و ۵۵۴ تومان بوده که این میزان در سال ۱۴۰۰ به دو میلیون و ۶۲۷ هزار و ۴۹۷ تومان رسیده است. همچنین متوسط مالیات ابرازی در سال ۱۴۰۱ معادل پنج میلیون و ۸۵۸ هزار و ۷۶۵ تومان بوده است.

2

3

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • شهروند

    تف به این عدالت. من کارمند قراردادی، ماهیانه دو میلیون و دویست هزار تومان مالیات می دهم. سالی بیست و شش میلیون. چطور دندانپزشک و پزشکی که دو روز کاری آنها به اندازه یک ماه من درآمد دارند، تقریبا به اندازه من مالیات می پردازند؟؟ واقعا که بی عدالتی محض و مطلق بر کشور حاکم است.

    • ناشناس

      ماهی دو میلیون ودویست مالیات می دی؟ چقدر حقوق می گیری داداش؟

  • ناشناس

    در بخش سلامت باید هزینه‌های پزشکی به شدت تحت کنترل قرار بگیرد و رابطه مالی بیمار و پزشک باید به کل قطع شده و صد در صد آن از طریق بیمه‌های درمانی کارآمد، مطمئن و تحت نظارت مردم و رسانه‌ها تامین شود. مالیات در بخش سلامت هم به کل باید حذف شود چرا که در نهایت فشار مالی آن روی بیمار خواهد بود.