کد مطلب: ۸۳۸۶۰۰

رئیس مرکز آمار ایران برکنار شد

رئیس مرکز آمار ایران برکنار شد

پیگیری‌ها از سازمان برنامه و بودجه کشور نشان می‌دهد که جواد حسین‌زاده، رئیس مرکز آمار ایران از ریاست این مرکز برکنار شده است..

به گزارش تجارت‌نیوز ، پیگیری‌ها از سازمان برنامه و بودجه کشور نشان می‌دهد، جواد حسین‌زاده، رئیس مرکز آمار ایران از ریاست مرکز آمار ایران به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های سازمان برنامه کنار رفته است.

گفتنی است، جواد حسین‌زاده در سال 1396 براساس انتخابات درون سازمانی به سمت معاون اقتصادی و محاسبات ملی و در نهایت پس از انتخابات درون هیئت رئیسه مرکز آمار ایران، از 10 تیر 1398 طی حکمی از طرف محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور و رئیس وقت سازمان برنامه و بودجه به ریاست مرکز آمار ایران منصوب شد.

بر این اساس، داریوش ابوحمزه با حکم رئیس سازمان برنامه و بودجه به عنوان سرپرست جدید مرکز آمار ایران منصوب شده است.

ابوحمزه دو ماه قبل به عنوان معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه منصوب شده بود. در زمان ریاست میرکاظمی در سازمان برنامه، دو معاونت اقتصادی و بودجه به صورت مشترک و ذیل یک معاونت با حضور رحیم ممبینی اداره می‌شدند که بعد از ورود داوود منظور در سازمان برنامه این دو معاونت تفکیک شدند.

منبع: تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • رضا

    ایشان در مدت ۴ سال ریاست بر مرکز آمار ایران هم سرمایه های انسانی این مرکز رو نابود کردن و هم سرمایه های فیزیکی
    ایشان در این مدت چندین پرونده باز تخلفات دارن از جمله تلاش برای هیات علمی شدن در پژوهشکده آمار که با حضور دستگاه های نظارتی و مقاومت پژوهشکده آمار ناکام ماند
    در دوره ایشان بیشترین تغییر معاون و مدیر اتفاق افتاد و هر تغییر منجر به بدتر شدن فضای مرکز آمار شد
    رفتن ایشان باعث شکل گیری موجی از شادی در بدنه مرکز آمار ایران شده