کد مطلب: ۸۷۶۹۲۷

نوبت چهارم وام ضروری بازنشستگان کشوری واریز شد

نوبت چهارم وام ضروری بازنشستگان کشوری واریز شد

بنابر اعلام صندوق بازنشستگی کشوری، نوبت چهارم وام ضروری ۳۰ میلیون تومانی این صندوق برای واجدان شرایط واریز شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به تأخیر پرداختی وام‌های ضروری، با هماهنگی‌های انجام شده با بانک صادرات ایران به عنوان بانک عامل و تأمین اعتبار لازم از سوی این بانک، نوبت چهارم وام ضروری بازنشستگان به مبلغ ۳۰ میلیون تومان تا آخرین ساعات دیشب (یکشنبه 16 مهرماه) به حساب بیش از 32 هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط واریز شد.

این تسهیلات با کارمزد سالانه 4 درصد و اقساط 36 ماهه به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شد.(تسنیم)

شرایط و زمان ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی

چندی پیش احمد اسفندیاری؛ معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه بنا داریم تا پایان سال به بیش از 300 هزار نفر از بازنشستگان وام 20 میلیون تومانی با کارمزد 4 درصد و بدون ضامن به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی پرداخت کنیم، گفت: از ابتدای سال 1402 تاکنون 75 هزار نفر از بازنشستگان در سطح کشور وام 40 میلیون تومانی خود را دریافت کرده‌اند که از ابتدای مهرماه نیز 40 هزار نفر به این آمار افزوده می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه تاکنون 220 هزار نفر از بازنشستگان برای دریافت تسهیلات اشاره شده به صورت غیرحضوری ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: هر ماه قرعه‌کشی انجام می‌شود و تعدادی از بازنشستگان وام 20 میلیون تومانی خود را دریافت می‌کنند.

اسفندیاری در پاسخ به این پرسش که مرحله بعدی پرداخت وام 20 میلیون تومانی چه زمانی خواهد بود، گفت: پیش‌بینی می‌شود در آبان ماه مرحله بعدی پرداخت وام‌ها آغاز شود.

بازنشستگان می‌توانند هر ماه و بر اساس زمان‌بندی که از سوی سازمان تامین اجتماعی اعلام می‌شود، با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیکی سازمان تامین‌ اجتماعی به نشان es.tamin.ir برای ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی اقدام کنند.

شرایط دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ویژه بازنشستگان، دارا بودن 20 سال سابقه بیمه‌پردازی و بیشتر، حداکثر مستمری دریافتی 150 میلیون ریال، دارای سن 50 تا 78 سال، عدم مسدودی حساب، مالکیت تلفن همراه به نام شخص متقاضی، عدم سابقه چک برگشتی، عدم بدهی معوق به سیستم بانکی کشور، عدم استفاده از تسهیلات مشابه طی 3 سال گذشته و داشتن موجودی مکفی در حساب بانکی شخص به مبلغ 100 هزار تومان اعلام شده است.

بازنشستگان و مستمری‌بگیران برای دریافت این تسهیلات، نیاز به مراجعه به هیچ مجموعه‌ای ندارند و درخواست خود را صرفاً باید به‌صورت غیرحضوری و از طریق درگاه معرفی شده ثبت کنند و در صورت داشتن هرگونه سؤال یا ابهام به‌صورت 24 ساعته می‌توانند با شماره‌گیری تلفن 1420 با کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام خدایی وامی درکاراست یا فقط درحدشعاراست من یک بار وام 7میلیونی گرفتم قسطش تمام شده وهر ماه چشم میمالیم تا وام ۳۰تومنی بریزند اگرکسی گرفته ی اکی بده تا امیدوارشویم