کد مطلب: ۸۸۹۳۴۰

همسان سازی حقوق بازنشستگان به نتیجه می‌رسد؟

همسان سازی حقوق بازنشستگان به نتیجه می‌رسد؟

چند نماینده مجلس شورای اسلامی خواستار پرداختن به موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان در لایحه برنامه هفتم توسعه در روزهای باقی‌مانده از بررسی لایحه شدند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، معین‌الدین سعیدی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انتظار می‌رود در روزهای باقی‌مانده از بررسی لایحه برنامه هفتم در مجلس شورای اسلامی به موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان توجه شود. گویی ما فراموش کرده‌ایم که خودمان نیز جزئی از قافله بازنشستگان خواهیم بود. بازنشستگان از مجلس مطالبه دارند که به همسان‌سازی حقوق آنها توجه شود، انتظار داریم این موضوع در برنامه هفتم عملیاتی شود.

سید غنی نظری نیز در تذکری بیان کرد: موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان مطالبه این جامعه بوده و همه مجلس دنبال این موضوع هستند. انتظار می‌رود که در روزهای باقی‌مانده در لایحه برنامه هفتم این موضوع مورد توجه قرار گیرد.

سید کاظم موسوی نماینده مردم اردبیل در مجلس هم در تذکری گفت: در روزهای واپسین بررسی برنامه هفتم توسعه باید به همسان سازی حقوق بازنشستگان لشگری، کشوری، تامین اجتماعی، فرهنگیان و تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی که به دنبال امنیت شغلی هستند توجه شود. از سوی دیگر باید به موضوع ایثارگران که در هشت سال دوران دفاع مقدس در صحنه بودند باید در برنامه هفتم توسعه توجه شود.

کمیسیون تلفیق وارد بررسی موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان شد

محسن زنگنه در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه بیان کرد: روز گذشته تا پاسی از شب کمیسیون تلفیق مواد ارجاعی از لایحه برنامه را مورد بررسی قرار داد و کمیته‌های تخصصی نیز بحث‌های مختلفی داشتند یکی از این بحث‌ها مربوط به بازنشستگان بود که مورد بررسی قرار گرفت که تا حدود ساعت ۱۱:۳۰ بررسی این طرح ادامه داشت.

وی در ادامه اظهار کرد: در نهایت این موضوع در کمیته‌ای تخصصی نهایی شد و یا در جلسه امروز بعدازظهر و یا در نشست فردای کمیسیون تلفیق بحث همسان سازی حقوق بازنشستگان مورد بررسی قرار می‌گیرد و جمع‌بندی می‌شود تا به صحن مجلس شورای اسلامی بیاید.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.