کد مطلب: ۸۹۳۴۲۷

فرهنگیان بازنشسته عضو صندوق ذخیره، گواهی موقت سهام خود را دریافت کنند

فرهنگیان بازنشسته عضو صندوق ذخیره، گواهی موقت سهام خود را دریافت کنند

دبیر کمیته عالی ارزش مالکانه صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به اجرای مرحله نخست ارزش مالکانه در آذرماه ۱۴۰۲، گفت: در این مرحله حدود ۸۷۰ هزار نفر از اعضاء که از ابتدای تاسیس صندوق تا اسفند ۱۴۰۱ بازنشسته شدند، می توانند گواهی موقت سهام خود را دریافت کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز، محمد حسن صدقی گزارشی از اقدامات صندوق ارائه کرد و گفت: پس از گذشت ۲۸ سال از تاسیس این صندوق و ۱۲ سال مطالبه‌گری اعضای آن، با پیگیری‌های انجام شده در دوره مدیریتی جدید، مرحله اول ارزش مالکانه اجرایی شد.

دبیر کمیته عالی ارزش مالکانه خاطرنشان کرد: تاکنون حدود ۱۶۵۰۰۰ نفر از اعضای بازنشسته صندوق، برگ موقت سهام خود را دریافت و سایر فرهنگیان هم در حال دریافت هستند.

صدقی همچنین یادآور شد: بازنشستگان می‌توانند از طریق سوپر اپلیکیشن فرهنگیان به آدرس www.szf.satpay.ir و سایت صندوق به آدرس www.szf.ir گواهی موقت سهام خود را مشاهد و دریافت کنند.

وی افزود: اجرایی شدن طرح ارزش مالکانه اقدام بسیار مهمی در راستای افزایش اعتماد فرهنگیان است که در دوره مدیریتی دکتر نجف‌پور به سرانجام رسید و همه اعضای صندوق شامل شاغل و بازنشسته از آن بهره‌مند خواهند شد.

 

منبع : ايسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.