کد مطلب: ۸۹۷۰۴۰

معاون رئیسی: کشور از مشکلات اقتصادی عبور می‌کند

معاون رئیسی: کشور از مشکلات اقتصادی عبور می‌کند

معاون حقوقی رییس جمهور گفت: مجاهدت و مقاومت مردم ایران اسلامی با همه مشکلات ناشی از تحریم های فلج کننده موجب شده تا کشور از بسیاری مشکلات موجود در عرصه اقتصادی عبور کند.

به گزارش تجارت‌نیوز، محمد دهقان، معاون حقوقی ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در مراسم افتتاح یک طرح اقتصادی در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر اظهار کرد: برای عبور از مشکلات اقتصادی راهی جز مجاهدت و مقاومت وجود ندارد.

وی افزود: کارهای بزرگی در زمینه های مختلف کشور انجام گرفته و مردم ایران در عرصه‌های مختلف در صحنه حضور دارند و حماسه‌های بزرگی را خلق کرده‌اند.

معاون حقوقی ابراهیم رئیسی با اشاره به موفقیت های کشور در همه زمینه ها، تصریح کرد: اگر در عرصه اقتصادی ضعیف بودیم تحریم‌های فلج‌کننده دشمن کارساز می‌شد و ما را از پای می‌انداخت ولی می‌بینیم که اینگونه نشده است.

دهقان بیان کرد: اقتدار کشور در عرصه‌های علمی، دفاعی، صنعتی و اقتصادی کاملا مشخص است هر چند این به معنای انکار ضعف‌ها و مشکلات نیست ولی باید موفقیت‌ها را نیز به خوبی بینیم و معرفی کنیم.

وی اضافه کرد: در استان بوشهر شاهد اقدامات بزرگی در عرصه اقتصادی و تولیدی هستیم که باعث شده کشور به سمت اقتدار علمی و صنعتی پیش رود.

منبع : ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.