خبر مهم:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۳۸۵۷

نارضایتی کارگران شهرداری منجیل از حقوق دریافتی

نارضایتی کارگران شهرداری منجیل از حقوق دریافتی

کارگران شاغل در شهرداری منجیل می‌گویند که از حداقل دریافتی دستمزد خود رضایت ندارند.

به گزارش تجارت‌نیوز، تعدادی از کارگران شاغل در شهرداری منجیل گفتند: شماری از کارگران پیمانکاری شاغل در مجموعه شهرداری منجیل در استان گیلان هستیم که درآمد برخی از ما کارگران نزدیک به حداقل حقوق است و دریافتی ماهانه‌مان کفاف معاش زندگی‌مان را نمی‌دهد.

به گفته آن‌ها، کارگران شهرداری منجیل ماهانه با اضافه‌کاری، مبلغی در حدود ۱۲ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند که این رقم باتوجه به افزایش روزانه قیمت بسیاری از اقلام مصرفی و غذایی بسیار ناچیز است.

این کارگران که پیگیر وضعیت افزایش دستمزد خود و همکارانشان هستند، در ادامه گفتند: جدا از وضعیت دستمزد، کارفرمای شرکت پیمانکاری، پرداخت مطالبات مزدی، سنواتی و عیدی سال‌های گذشته آن‌ها را با تاخیر پرداخت می‌کرد که طی یک سال گذشته وضعیت به نسبت قبل بهبود پیدا کرده و کارگران هر ماه حقوق خود را در موعد مقرر دریافت می‌کنند.

آن‌ها گفتند: همه ما سالهاست به صورت قرار دادی تحت مسئولیت شرکت پیمانکار مشغول کاریم و تلاش زیادی برای حذف فعالیت خود پیمانکار انجام داده‌ایم اما نتیجه‌ای نگرفته‌ایم.

بنا بر ادعای این کارگران، دریافتی کارگران و کارکنان ساده شاغل در شهرداری در حدی است که مشکلات معیشتی زیادی برای آنان ایجاد کرده است.

به گفته یکی از کارگران، علیرغم اینکه مسئولان شهری از وضعیت زندگی آن‌ها باخبرند اما تا این لحظه در خصوص افزایش حقوق کارگران مجموعه شهرداری منجیل اقدامی صورت نداده‌اند.

او گفت: آنچه کارگران شهرداری منجیل هر ماه به عنوان دستمزد می‌گیرند حداقل‌های مزدی است اما این حداقل‌ها کفاف معیشت آن‌ها را نمی‌دهد.

منبع : ایلنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.