خبر فوری:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۴۲۹۷

توزیع بسته معشیتی الکترونیکی«جاروبرقی، لباسشویی و...» رایگان آغاز شد!

توزیع بسته معشیتی الکترونیکی«جاروبرقی، لباسشویی و...» رایگان آغاز شد!

مدیرکل کمیته امداد سمنان از توزیع یک هزار و ۱۰۰ قلم لوازم خانگی اساسی بین نیازمندان این استان خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز، محمد حسین ذوالفقاری با بیان اینکه در راستای اجرای طرح چله خدمت کمیته امداد لوازم ضروری منزل بین مددجویان کمیته امداد استان سمنان به خصوص مناطق روستایی توزیع می‌شود، افزود: همزمان با ایام شهادت شهید رئیسی و همراهانشان توزیع یک هزار و ۱۱۱ قلم لوازم ضروری بین مددجویان کمیته امداد آغاز شده است.

تداوم توزیع بسته معیشتی

وی با بیان اینکه این نهاد آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم برای تداوم این طرح است، تاکید کرد: پویشی موسوم به ۶۰ روز بارانی از قبل از سال در راستای اجرای طرح مهربانی در استان سمنان به اجرا درآمد و توانستیم شاهد جمع‌آوری مبالغ خوبی برای نیازمندان باشیم.

اقلام بسته معیشتی الکترونیکی

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه توانسته‌ایم با کمک‌های دولت و کارخانه داران تولید کننده لوازم خانگی سبب شد تا شاهد تبدیل کمک‌های مردمی به لوازم خانگی ضروری باشیم، بیان کرد: بیش از هزار و ۱۰۰ جاروبرقی، فرش، لباس‌شویی، پنکه و … بین نیازمندان استان سمنان توزیع شد.

ذوالفقاری بیان کرد: از پیش از سال جدید پویش‌های مهربانی راه اندازی شده و ادامه دارد و مردم نیکوکار استان سمنان می‌توانند به مراکز نیکوکاری و دفاتر کمیته امداد مراجعه کرده و کمک‌های خود را به محرومان و نیازمندان داشته باشند همچنین سامانه الکترونیک ما در مجموعه کمیته امداد نیز آماده دریافت کمک‌های مردمی است.

وی افزود: با توجه به ورود فصل گرم سال خانواده‌های نیازمند استان نیازمند ۶۰۰ کولر و پنکه هستند که با کمک خیران در تکاپوی تأمین نیازهای این خانواده‌ها هم هستیم.

منبع : مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.