فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۵۱۶۵

شوتی‌های حامل لوازم خانگی قاچاق متوقف شدند

شوتی‌های حامل لوازم خانگی قاچاق متوقف شدند

فرمانده انتظامی ساوه از کشف بیش از پنج میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در عملیات توقیف سه دستگاه خودروی شوتی در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز، سرهنگ مجتبی جمالی روز پنجشنبه اظهار کرد: با ادامه یافتن طرح‌های عملیاتی پلیس در برخورد با خودروهای شوتی، ماموران انتظامی شهرستان ساوه در تحقیقی، سه دستگاه خودروی سواری شوتی را شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: پس از بازرسی از این خودروها ۱۰۴ دستگاه لوازم برقی، یک هزار و ۱۳۶ بسته لوازم آرایشی، ۱۶۰ جفت کفش و ۲ هزار و ۵۰۰ عدد فندک قاچاق کشف شد.

بنا بر اعلام پلیس استان مرکزی، جمالی با بیان اینکه ارزش کالاهای مکشوفه بنا بر اعلام کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، پنج میلیارد و ۹۸میلیون ریال ارزیابی شده است، اظهار داشت: در این عملیات سه نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در پایان با تاکید بر استمرار طرح‌های عملیاتی مبارزه با قاچاق به صورت برنامه ریزی شده در تمام نقاط شهرستان، خاطر نشان کرد: سعی و تلاش پلیس بر این است که بیش از گذشته با همکاری و همدلی مردم و دیگر سازمان‌های مرتبط با این پدیده مقابله شود.

 

 

منبع : ایلنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.