خبر مهم:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۶۹۷۰

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی:

مولدسازی نیاز به فرهنگ‌سازی دارد

مولدسازی نیاز به فرهنگ‌سازی دارد

سرپرست سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه مولدسازی یک راهبرد است و نیاز به فرهنگ سازی دارد، گفت: شهید رئیسی همیشه تاکید می‌کرد که عواید حاصل از مولدسازی باید به سمت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام برود.

به گزارش تجارت‌نیوز، چهاردهمین جلسه کمیته راهبری مولدسازی دارایی‌های دولت امروز (شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳) با حضور مدیران کل امور اقتصادی و دارایی استان خوزستان و استان اردبیل برگزار شد.

ابراهیم بازیان، سرپرست سازمان خصوصی سازی در این جلسه اظهار داشت: در راستای اجرای مولدسازی در کشور، در صورت لزوم برای املاک مازاد مصوبه شناسایی و واگذاری دریافت خواهیم کرد؛ ضمن اینکه مقاومت‌هایی نیز در اجرای مولدسازی در کشور وجود دارد که لازم است دستگاه‌هایی که در این زمینه مانع تراشی می‌کنند شناسایی شوند.

وی با اشاره به لزوم آسیب شناسی در خصوص موانع موجود بر سر راه مولدسازی در کشور، افزود: عملکرد استان خوزستان در حوزه شناسایی املاک مازاد عالی بوده است، ولی در خصوص ارش افزایی املاک مازاد در این استان فعالیت کمی صورت گرفته است که باید ادامه پیدا کند.

سرپرست سازمان خصوصی سازی با نامطلوب خواندن ارزشگذاری املاک مازاد دولت در استان خوزستان، گفت: باید موانع موجود بر سر راه مولدسازی در استان‌ها شناسایی شود تا شاهد تحول استان‌ها از محل مولدسازی باشیم.

بازیان با بیان اینکه مولدسازی یک راهبرد است و نیاز به فرهنگ سازی دارد، گفت: شهید رئیسی همیشه تاکید می‌کرد که عواید حاصل از مولدسازی باید به سمت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام برود.

منبع : بازار

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.