فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۲۶۱۲

قیمت نان در تهران هم افزایش یافت؟

قیمت نان در تهران هم افزایش یافت؟

رئیس اتحادیه نانوایان سنگکی درباره افزایش نرخ نان سنگک در تهران گفت: اتحادیه یک جلسه با استانداری داشت اما هنوز تصمیمی گرفته نشده؛ ولی قیمت نان در ۱۵ تا ۲۰ استان افزایش یافته است.

به گزارش تجارت نیوز،

نان بیش از ۴۵ درصد کالری روزانه ایرانیان را تأمین می‌کند. نرخ این قوت قالب از سال گذشته محل مناقشه بود و نانوایان عنوان می‌کنند هزینه تمام شده نسبت به نرخ نان بالاتر است.

مدتی است که دوباره مسئله تغییر نرخ نان سنتی مطرح شده است. پیش تر در گزارشی محمد علی‌مهری، معاون امور اقتصادی استانداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در پاسخ به این پرسش که آیا نرخ نان قرار است در تهران تغییر کند یا خیر، گفته بود، هنوز در خصوص اصلاح قیمت نان در استان تهران در این استانداری تصمیم‌گیری نشده است.

نرخ نان در برخی استان‌ها تغییر کرده و در برخی از محله‌ها تهران نیز نانوایان مبادرت به افزایش قیمت کرده‌اند.

محمد سلیمانی، رئیس اتحادیه نانوایان سنگکی درباره افزایش نرخ نان سنگک به مهر گفت: اتحادیه یک جلسه با استانداری تهران داشت اما هنوز تصمیمی درباره تغییر قیمت اتخاذ نشده است.

رئیس اتحادیه نانوایان سنگکی در پاسخ به این پرسش که در سایر استان‌ها تغییر اعمال شده است یا خیر، اظهار کرد: بین ۱۵ تا ۲۰ استان مانند اصفهان، اردبیل، لرستان و… نرخ نان سنگک بین ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش یافته است.

منبع : مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.