فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۳۳۹۹

وام عشقی سند جدید بی آبرویی دولت رئیسی

وام عشقی سند جدید بی آبرویی دولت رئیسی

مجید عشقی و اعضای هیئت مدیره سازمان بورس از منابع این سازمان وام‌های میلیاردی با سود چهار درصد برداشت کرده‌اند.

به گزارش تجارت نیوز،

وام عشقی سوژه کاربران توییتر شده است. در ادامه نگاهی به نظرات کاربران می‌اندازیم.

صادق‌الحسینی نوشت: عشقی، رئیس امام‌صادقی سازمان بورس، که بورس رو نابود کرد، حالا تا دولت در حال تغییر بوده ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون «تومن» وام قرض الحسنه با بازپرداخت ۱۰ ساله از منابع سازمان بورس برداشت کرده! او باید سریعا برکنار، اقدامات غیرقانونیش بررسی و به مراجع قضایی معرفی بشه.

عبدالرضا داوری نوشت: "وام مومنانه" یا "وام عشقی" در دولتی که رئیسش از قوه قضائیه آمده بود تا با فساد مبارزه کند!

هاتف صالحی: «وامِ عشقی»، یکی از رهاوردهایِ طبیعیِ مدیریت و نظارتِ عشقی در دولت سیزدهم بوده است.

کاربر دیگری نوشت: آقای عشقی تو دورانی که بدترین روزها رو برای سهامداران رقم زدی، سه میلیارد وام با کارمزد ۴ درصد و دوره پرداخت ده ساله رو به چه حقی برای خودتون تصویب کردید؟؟

نادر علیزاده نوشت: آقای #عشقی شما که اونجا عشق میکردید و عشقت کشید گفتی عاشق پولم برا خودت عاشقانه وام گرفتی باز هم دمت گرم که دو میلیارد عشقت کشید اینجا سرزمین عاشقان هزاران میلیاردیست.

داود حشمتی: زین پس واژه وام عشقی در ادبیات سیاسی ایران معنای تازه‌ای میگیرد. وام عشقی: به وام کلانی میگویند که مدیران در روزهای آخر مسولیت با کارمزد کم و بازپرداخت طویل‌المدت به خودشان پرداخت میکنند.

خیزران بررسی کرد: بیایید ببینیم اگر یک #وام_عشقی ٢ میلیارد و ٧٠٠ میلیون تومانی قرض الحسنه و با کارمزد ۴ درصد و اقساط ١٠ ساله بگیریم، قسطش چقدر میشه؟ بر اساس فرمول محاسبه اقساط وام قرض الحسنه بانک مرکزی هر سال ۱۱ ماه در نظر گرفته شده و یک ماه هم سود آنسال دریافت می‌شود. بدین ترتیب مبلغ هر قسط ۲۴ میلیون و ۵۴۵ هزار و ۴۵۵ تومان بوده و ماه‌های یکم و سیزدهم و بیست و پنجم و چهل و نهم با قسط‌های سنگین‌تری روبرو می‌شوید. حال اگر شما این مبلغ رو در صندوق درآمد ثابت با سود ٢۴ درصد سالانه بگذارید، ماهی ۵۴ میلیون تومان سود می‌گیرید که قسط وام را پوشش داده و فقط در سال اول ٢۴۵ میلیون و ۴۵۴ هزار و ۵۴٠ میلیون تومان به شما سود خالص (منهای هزینه وام) می‌دهد.

کاری که بعضی از فارغ التحصیلان #امام_صادق با ایران کردند ، تیمور نکرد.

تاجرنیا نوشت: همینکه کارمزد ۴درصد دریافت شده، یعنی الحمدالله اعتقادات هنوز بین مسئولین نمرده و تن به وام مشکوک به ربا نمیدن :)) #وام_عشقی

کامران بارنجی نوشت: مجید عشقی با آن کارنامه مشعشع و سوزاندن پول مردم در #بورس ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان وام با سود ۴ درصد آن هم با تضمین #چک گرفته آن وقت جوانان دسته گل این مملکت برای وام ازدواج، وام اجاره و... در به در به دنبال ضامن رسمی با گواهی کسر از حقوق هستند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.