فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۳۹۰۴

یاسین رامین تحت تعقیب اینترپل ؛ او کیست ؟

یاسین رامین تحت تعقیب اینترپل ؛ او کیست ؟

یاسین رامین، پسر محمدعلی رامین متهم به واردات شیر خشک‌های آلوده است.

به گزارش تجارت نیوز،

رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: «یاسین رامین» در پرونده‌اش در هلال احمر محکوم شده است و هم اکنون تحت تعقیب پلیس بین‌المللی قرار دارد. با پیگیری صورت گرفته یاسین رامین محکوم شده است البته بنده در این پرونده بسیار اذیت شدم اما موفق شدیم.

یاسین رامین، پسر محمدعلی رامین (معاون سابق مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی زمان احمدی نژاد) است و به‌طور عمده به دلیل ازدواج و سپس جدایی از مهناز افشار، بازیگر مشهور ایرانی، شناخته شده است. او در چندین پرونده قضایی درگیر بوده و نام او در رسانه‌ها به دلیل برخی از اتهامات مرتبط با واردات دارو و مسائل مالی مطرح شده است.

از مهم‌ترین موارد اتهامی او می‌توان به واردات شیر خشک‌های آلوده و موضوعاتی مربوط به هلال احمر اشاره کرد. با این حال، او همواره اتهامات را رد کرده و پرونده او در دستگاه قضایی ایران مورد بررسی قرار گرفت.

یکی از جنجالی‌ترین مسائل پیرامون یاسین رامین، مربوط به پرونده واردات تجهیزات پزشکی و دارویی بود که در آن متهم به واردات شیر خشک‌های آلوده و تجهیزات بی‌کیفیت شد. این پرونده به دلیل حساسیت عمومی بالا و ارتباط آن با سلامت مردم، توجه گسترده‌ای را در رسانه‌ها به خود جلب کرد. همچنین، اتهاماتی درباره سوء استفاده مالی از هلال احمر ایران مطرح شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.