فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۴۷۴۸

آدرس دقیق نمایشگاه لوازم التحریر تهران + راهنمای رفتن

آدرس دقیق نمایشگاه لوازم التحریر تهران + راهنمای رفتن

دهمین جشنواره و نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی در مصلی امام خمینی (ره) تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ دائر است.

به گزارش تجارت نیوز،

دهمین جشنواره و نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی در مصلی امام خمینی (ره) تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ دائر است. ساعت نمایشگاه از ۱۵ الی ۲۲ اعلام شده است.

مصلی تهران یا مصلی امام خمینی (ره) در منطقه هفت شهرداری تهران و بخشی از زمین‌های منطقه عباس‌آباد احداث شده است. مصلی بزرگ امام خمینی تهران از شمال به بزرگراه رسالت، از جنوب به خیابان شهید بهشتی، از غرب به بزرگراه شهید مدرس و از شرق به خیابان شهید قنبرزاده می‌رسد.

آدرس: خیابان شهید بهشتی، مقابل خیابان مفتح

مترو در زمان کوتاه‌تر و دور از ترافیک شما را به مقصدتان می‌رساند و بهترین راه برای رفتن به مصلی امام خمینی است. ایستگاه مصلی تهران (خط شماره یک) نزدیک ورودی شمالی و ایستگاه شهید بهشتی (تقاطع خط یک و سه متروی تهران) نزدیک ورودی جنوبی مصلی تهران قرار دارند. از ایستگاه‌های سهروردی و شهید مفتح نیز می‌توانید با اندکی پیاده‌روی به مصلی برسید.

مصلی تهران با اتوبوس و BRT

خط پنج BRT (خط علم و صنعت به بیهقی) به مصلی تهران دسترسی دارد. این خط از شمال مصلی می‌گذرد. با پیاده شدن در ایستگاه مصلی امام خمینی، وارد مصلی تهران می‌شوید.

اتوبوس‌های مستقیم به مصلی تهران از ایستگاه‌های میدان آزادی، صادقیه، تجریش، قیطریه، میدان امام حسین (ع)، خراسان، میدان انقلاب، میدان صنعت، میدان رسالت، هفت تیر، ونک و خاوران حرکت می‌کنند.

مصلی تهران با خودروی شخصی

برای رسیدن به مصلی با خودروی شخصی می‌توانید از سه مسیر استفاده کنید. هرکدام از این مسیرها به یکی از پارکینگ‌های اصلی مصلی دسترسی دارند.

پارکینگ بهشتی (پارکینگ شماره یک): این پارکینگ در ضلع جنوبی مصلی، داخل خیابان شهید بهشتی قرار دارد.

پارکینگ لجستیک مصلی: این پارکینگ در جنوب مصلی، داخل خیابان مفتح شمالی و قبل از دانشگاه الهیات قرار دارد. 

پارکینگ گلگشت: این پارکینگ در شمال شرقی مصلی، ضلع شمالی اتوبان رسالت و قبل از سازمان فرهنگ و ارتباطات قرار دارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.