کد مطلب: ۵۳۲۷۳۰

خبر مهم درباره کاندیداتوری قالیباف/ تیم اقتصادی قالیباف به رئیسی می پیوندد؟

خبر مهم درباره کاندیداتوری قالیباف/ تیم اقتصادی قالیباف به رئیسی می پیوندد؟

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قالیباف قصد رقابت با رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ١۴٠٠ را ندارد، گفت: آقای دکتر قالیباف اعلام آمادگی کرده‌اند که برنامه و تیم اقتصادیشان برای تحول اقتصادی کشور در اختیار آقای رئیسی باشد تا بتوان شاهد اتفاقات خوب اقتصادی در دولت آینده باشیم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مجتبی توانگر، افزود: از سال ۱۳۹۷ تا اواسط ۱۳۹۹ یک تیم اقتصادی جوان در کنار آقای دکتر قالیباف فارغ از قوه اجرایی، تقنینی و قضایی، برنامه‌های جامعی را برای تحول اقتصادی کشور آماده کرده بودند که بخشی از آن در مجلس پیگیری شده و می‌شود لیکن بخش مربوط به اجرا به دلیل اینکه ایشان قصد رقابت با آقای رئیسی را ندارند کاملا اعلام آمادگی کرده‌اند که برنامه و تیم‌شان در اختیار آقای رئیسی باشد تا بتوان شاهد اتفاقات خوب اقتصادی در دولت آینده باشیم.

این عضو ناظر مجلس در شورای اقتصاد درباره ضرورت ارایه برنامه های مشخص اقتصادی از سوی کاندیداها نیز خاطرنشان کرد: حتما باید کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، در قبال مسائل اصلی اقتصاد کشور موضع مشخص داشته باشند و برنامه خود را درباره این مسائل مشخص کنند. شاید یکی از مسائل ما در دوره‌های فعلی و قبلی ریاست‌جمهوری این بود که رئیس‌جمهور برای مسائل اصلی اقتصاد ایران موضع مشخصی نداشت و در نتیجه تضمینی برای اجرای برنامه‌های اصلاحی نداد. حتی در مواردی مثل اصلاح ساختار بودجه که رهبر حکیم انقلاب دستور صریحی در ارتباط با آن صادر فرمودند، اقدام مشخصی انجام نشد. لذا هر فردی که مدعی ریاست‌جمهوری است باید تکلیف خود را با کسری بودجه و اصلاحات ساختاری بودجه، سیاست ارزی، اصلاح نظام بانکی، یارانه انرژی و دیگر موضوعات اصلی اقتصاد کشور مشخص کند.

آخرین اخبار انتخابات را در صفحه اختصاصی انتخابات پیگیری کنید.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.