خبر مهم:

کد مطلب: ۵۴۹۸۰۳

همتی، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری:

باید کاری کنیم که نگویند خودتان می‌دانید و مملکت‌تان

باید کاری کنیم که نگویند خودتان می‌دانید و مملکت‌تان

عبدالناصر همتی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت که باید اقداماتی کنیم که آن روستایی عزیز نگوید خودتان می دانید و مملکت تان و من می‌خواهم نشان دهم قدرت بی‌قدرتان یا همان آسیب‌پذیرترین مردم جامعه خواهم بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی در بدو ورود به سازمان صداوسیما برای حضور در دومین مناظره در پاسخ به این پرسش که آیا در این مناظره اخلاق را رعایت می‌کنید، تصریح کرد: من بداخلاقی را در مناظره قبلی شروع نکردم، دیگر دوستان شروع کردند و من مجبور شدم به برخی از آنان پاسخ دهم. خیلی خوب است که به برنامه بپردازیم. اسم من را ۲۹ بار بردند و افترا زدند، عوضش به رقیب اصلی من جایزه دادند که پنج دقیقه بیاید و صحبت کند.

وی با بیان اینکه من حتما سعی می‌کنم که برنامه‌ام را ارائه دهم، گفت: من فکر می‌کنم انتخابات امروز، انتخاب بین بد و بدتر یا خوب و خوبتر نیست. انتخابات امروز باز گذاشتن درها برای کنشگری مردم و برای نفس‌کشیدن جامعه است.

همتی تأکید کرد: من آمده‌ام نگذارم این درها بسته شود. من آمده‌ام اجازه ندهم گروه‌هایی که بر اقتصاد، فرهنگ، رسانه و جامعه چنبره انداخته‌اند، مشت‌شان باز شود.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری افزود: اینها با مشت بسته سرمایه و اعتماد اجتماعی را پایین آورده‌اند. امیدوارم که بتوانم با صحبت‌هایم نشان دهم که دنبال دولت شفافیت ملی هستم.

وی تاکید کرد: باید اقداماتی کنیم که آن روستایی عزیز نگوید ما شما را واگذار می‌کنیم به خودتان و دولت‌تان و کشورتان. دولت و کشور مال مردم است و من می‌خواهم نشان دهم قدرت بی‌قدرتان یا همان آسیب‌پذیرترین مردم جامعه خواهم بود. امیدوارم مردم هم از این روند حمایت کنند تا جامعه بیشتر نفس بکشد.

منبع: ایسنا

آخرین اخبار انتخابات را در صفحه اختصاصی انتخابات ۱۴۰۰ پیگیری کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.