خبر مهم:

کد مطلب: ۳۸۰۲۶۶

گزارش تجارت‌نیوز از تازه‌ترین اطلاعیه عملکرد بانک تجارت:

درآمد ۱.۵ هزار میلیاردی از وام‌های بانکی در یک ماه

درآمد 1.5 هزار میلیاردی از وام‌های بانکی در یک ماه

بانک تجارت در حالی که حدود 280 هزار میلیارد تومان سپرده از دست داده اما موفق شده بیش از 292 هزار میلیارد تومان سپرده جذب کند. بانک تجارت در اردیبهشت ماه امسال  از محل وام‌های اعطایی بیش از 1.5 هزار میلیارد تومان درآمد کسب کرده است.

بانک تجارت تازه‌ترین کارنامه عملکرد خود را منتشر کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بانک تجارت که با نماد بورسی «وتجارت» در بازار سرمایه نیز در حال فعالیت بوده، گزارش عملکرد اردیبهشت ماه سال جاری را بر روی سایت کدال قرار داد.

بانک تجارت در اردیبهشت ماه سال جاری 8.3 هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده است. با تسویه 7.1 هزار میلیارد تومان از وام‌ها و اعطای وام‌های جدید، مانده تسهیلات این بانک در پایان اردیبهشت ماه امسال به 116.6 هزار میلیارد تومان رسید.

همچنین بانک تجارت در اردیبهشت ماه امسال بیشتر از آنکه شاهد خروج سپرده از بانک باشد، سپرده جذب کرده است.

طی دوره مذکور بانک تجارت در حالی که حدود 280 هزار میلیارد تومان سپرده از دست داده اما موفق شده بیش از 292 هزار میلیارد تومان سپرده جذب کند. در مجموع مانده سپرده‌های بانکی بانک تجارت در پایان اردیبهشت ماه امسال به 147 هزار میلیارد تومان رسیده است.

fhk j

میزان درآمد بانک تجارت از محل وام‌های پرداختی، حدود 300 میلیارد تومان بیشتر از میزان سودی است که به سپرده‌گذاران خود می‌پردازد.

بانک تجارت در اردیبهشت ماه امسال حدود 1.2 هزار میلیارد تومان به سپرده‌گذاران خود سود پرداخته کرده و از سوی دیگر از محل وام‌های اعطایی بیش از 1.5 هزار میلیارد تومان درآمد کسب کرده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.