کد مطلب: ۳۸۹۹۱۸

امضاء تفاهم‌نامه بین نماد «های وب» و ایرانسل

امضاء تفاهم‌نامه بین نماد «های وب» و ایرانسل

شرکت داده گستر عصر نوین در اطلاعیه منتشر شده در سامانه کدال، از امضای تفاهم‌نامه میان خود و شرکت ایرانسل به مدت دو سال خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شرکت داده گستر عصر نوین در اطلاعیه منتشر شده در سامانه کدال، از امضای تفاهم‌نامه میان خود و شرکت ایرانسل به مدت دو سال خبر داد.

این دو شرکت با هدف توسعه پوشش مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته و توسعه پوشش شبکه‌های ارتباطی باند پهن ثابت، به مدت دو سال که با توافق کتبی طرفین برای دوره‌های زمانی معین قابل تمدید خواهد بود، به امضا رساندند.

جزئیات تفاهم‌نامه به شرح زیر است.

«شرکت ایرانسل و شرکت داده گستر عصر نوین (های وب) تفاهم‌نامه همکاری با هدف توسعه پوشش مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته و توسعه پوشش شبکه‌های ارتباطی باند پهن ثابت، به مدت دو سال که با توافق کتبی طرفین برای دوره‌های زمانی معین قابل تمدید خواهد بود، به امضا رساندند.

مهمترین مسئولیت‌های طرفین در این تفاهم‌نامه عبارتند از:

1.ایجاد، توسعه و نگهداری شبکه‌های ارتباطی باندپهن ثابت مبتنی بر فناوری‌های نوین نظیر فیبر نوری و VDSL به صورت مشترک وفق پروانه‌ها و مجوزات اخذ شده از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی؛

2.همکاری در زمینه کاهش شکاف ضریب نفوذ اینترنت در مناطق شهری و روستایی کشور؛

3.همکاری در زمینه قرار دادن ظرفیت شبکه‌های ارتباطی در اختیار طرف دیگر بر اساس توافقات ایجاد شده در قراردادهای آتی؛

4.همکاری در زمینه ارائه زیرساخت‌ها و تجهیزات لازم جهت ارتقاء پوشش شبکه مخابراتی طرفین بر اساس توافقات ایجاد شده در قراردادهای آتی؛

5.همکاری در زمینه ارائه خدمات ارتباطی سازمانی به شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی علی‌الخصوص در مناطق کمتر توسعه یافته به صورت مشترک؛ نحوه پیاده‌سازی و زمان‌بندی اجرای تفاهم‌نامه حداکثر یک ماه پس امضای این تفاهم‌نامه توسط کارگروهی متشکل از طرفین این تفاهم نامه معین خواهد شد.

چنانچه هر یک از مفاد تفاهم‌نامه موجب ایجاد تعهدات مالی برای طرفین باشد، این امر منوط به اخذ مجوزهای مربوطه و طی تشریفات قانونی و سپس انعقاد قرارداد خواهد بود که پس از انعقاد قرارداد مطابق دستور العمل افشاء اطلاعات به اطلاع سهامداران خواهد رسید.»

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.