کد مطلب: ۳۹۹۳۰۲

عملکرد بازار سهام در هفته سوم شهریور ماه سال ۱۳۹۸

شاخص بورس در آستانه ورود به کانال ۳۰۰ هزار واحدی / بورس با اتکا به کدام صنایع رشد کرد؟

شاخص بورس در آستانه ورود به کانال 300 هزار واحدی / بورس با اتکا به کدام صنایع رشد کرد؟

بورس در هفته نیمه تعطیل جاری، توانست با بیش از 9 هزار واحد افزایش، بازدهی 3.3 درصدی را رقم بزند و با ورود به کانال 299 هزار واحدی، در آستانه شکستن سقف تاریخی و روانی 300 هزار واحدی قرار گیرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شاخص کل بورس در هفته نیمه تعطیل جاری، توانست با بیش از 9 هزار واحد افزایش، بازدهی 3.3 درصدی را رقم بزند و با ورود به کانال 299 هزار واحدی، در آستانه شکستن سقف تاریخی و روانی 300 هزار واحدی قرار گیرد. در این هفته عمده صنایع بازار مورد توجه سهامداران قرار گرفته و این روند صعودی را رقم زدند.

هفتگی

بازار سهام در روز شنبه

بازار سهام هفته سوم شهریور ماه را با رکوردزنی آغاز کرد و شاخص کل را به کانال ۲۹۴ هزار واحدی رساند؛ رشد امروز بازار را می‌توان بر اثر توجه بازار به نمادهای معدنی همچون فملی، کچاد و کگل از سویی و در طرف دیگر اقبال به پالایشی‌ها دانست.

تحلیل‌گران هفته پیش رو را همراه با رشد و صعودی ارزیابی کرده‌ بودند.

بازار سهام در روز یکشنبه

بازار سهام کار خود را در آستانه تعطیلات ایام محرم درحالی به پایان رساند که صنایع پالایشگاهی، متاثر از افزایش قیمت نفت، مورد توجه قرار گرفتند و سبب شدند که شاهد رشد دو هزار واحدی شاخص باشیم.

بازار سهام در روز چهارشنبه

شاخص کل بورس تهران در آخرین روز هفته و با رشد بیش از ۳۱۰۰ واحدی، در آستانه شکستن کانال ۳۰۰ هزار واحدی قرار گرفت. ارزش معاملات در روز چهارشنبه به ۱۶,۵۷۰٫۱۷۰ میلیارد ریال رسید و باید منتظر ماند که آیا شاخص کل هفته آینده قادر به شکستن این سقف خواهد بود یا خیر.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.