کد مطلب: ۴۲۷۹۶۴

خبری برای سهامداران «سمگا»

خبری برای سهامداران «سمگا»

بررسی گزارش عملکرد مالی 9ماهه سمگا نشان می‌دهد، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران در 9 ماه اخیر زیانده بوده است. این در حالی است سرمایه‌گذاری‌های سمگا در ماه آذر رشدی 58 درصدی داشته است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، گروه سرمايه‌گذاري ميراث فرهنگي و گردشگري ايران که با نماد سمگا در بورس فعال است، در گزارش اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای منتهی به 30 آذر ماه امسال خود خبر از ضرر 19 میلیارد تومانی داده است.

این در حالی است که این گروه در مدت مشابه سال گذشته 172میلیارد تومان سودآوری داشت. بر اساس این گزارش، درآمدهای عملیاتی سمگا در 9ماه نخست امسال 14میلیارد تومان بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشدی 15 درصدی داشته است.

این گروه در مدت 9 ماهه اخیر 105 میلیارد تومان سهام بورسی و 353میلیارد تومان سهام غیربورسی را تحصیل و بیش از 196میلیارد تومان سهام بورسی خود را به فروش رسانده است که از این فروش سودی 10میلیارد تومانی عاید سمگا شده است.

Presentation1 1

عملکرد مالی سمگا

گزارش عملکرد یک‌ماهه منتهی به 30دی ماه امسال نشان می‌دهد که مجموع سرمایه‌گذاری‌های شرکت در پایان این ماه به 663میلیارد تومان رسیده که در مقایسه با پایان ماه گذشته رشد چندانی نداشته است. بررسی عملکرد ماهانه سمگا از ابتدای امسال تاکنون حاکی از آن است که این شرکت در ماه آذر شاهد رشدی 58درصدی بوده است. همچنین در اطلاعیه‌ای که اخیرا در کدال منتشر شده سمگا اعلام داشته که 166 میلیارد تومان از بدهی خود به شرکت زیگورات را تسویه کرده است. خبری که موجب رشد چشمگیر قیمت سمگا در بورس شد.

Presentation2 1

خلاصه سرمایه‌گذاری سمگا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.