خبر مهم:

کد مطلب: ۴۵۹۶۶۴

غزر، برای عرضه اولیه آماده است

غزر، برای عرضه اولیه آماده است

معاون مالی و اقتصادی هلدینگ زر، از انتشار اصلاحیه تغییر قیمت محصولات زر روی سایت کدال طی شب گذشته خبر داد و گفت: مانع خاصی برای عرضه اولیه غزر نداریم و تمامی موارد خواسته‌شده از سوی سازمان بورس را اطلاع‌رسانی کرده‌ایم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رضا مشهدی‌زاده درباره دلیل تاخیر زمان عرضه اولیه غزر، اظهار کرد: سازمان بورس مدارک و مستنداتی برای برخی تغییر قیمت‌ها در محصولات زر و آنالیز و مقایسه آنها با سال گذشته را از ما درخواست کرده بود که دیشب با انتشار اصلاحیه‌ای در سایت کدال، اطلاعات درخواستی سازمان کامل شد.

وی افزود: برای نمونه، برخی از کالاهای تولیدی گروه زر، افزایش نرخ بیش از ۷۰ درصدی داشته‌اند و ما در توضیحات و اصلاحیه مذکور اعلام کردیم که این قیمت‌ها مشمول نرخ‌گذاری‌های سازمان حمایت نمی‌شود.

به گفته معاون مالی و اقتصادی زر، تنها دو، سوم از محصولات اصلی این هلدینگ (محصولات رشته‌ای و فرمی) مشمول قیمت‌گذاری سازمان حمایت می‌شود و سایر کالاهای تولیدی گروه صنعتی زر آزاد بوده و بر اساس عرضه و تقاضا، کشش بازار و همچنین قیمت رقبا، نرخ‌گذاری می‌شود.

مشهدی‌زاده، تصریح کرد: نرخ‌گذاری کالاهای آزاد و غیر مشمول گروه صنعتی زر هم با توجه به بازار مصرف و بدون اعمال نظر سازمان حمایت تعیین می‌شود و سازمان حمایت تنها بر آنها نظارت می‌کند.

معاون مالی و اقتصادی هلدینگ زر، در پاسخ به این پرسش خبرنگار ما مبنی بر اینکه با اطلاع‌رسانی و انجام موارد درخواستی سازمان بورس، زمان عرضه اولیه زر، چه تاریخی است، اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: پس از انجام این موارد، ما هم منتظر اعلام سازمان بورس و تعیین زمان عرضه اولیه غزر هستیم.

منبع: بااقتصاد

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.