کد مطلب: ۴۷۸۲۶۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

حاشیه‌های بورسی توئیتر / از حمایت فقط خبرش می‌رسد

حاشیه‌های بورسی توئیتر / از حمایت فقط خبرش می‌رسد

در حالی که شاخص کل بازار سهام در ابتدای معاملات افت کرد اما در ادامه روند معاملات به دلیل افزایش تقاضا نزدیک به نیم درصد رشد کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در حالی که شاخص کل بازار سهام در ابتدای معاملات افت کرد اما در ادامه روند معاملات به دلیل افزایش تقاضا نزدیک به نیم درصد رشد کرد.

عملکرد بازار سهام، عرضه اولیه وسپهر و توقف و بازگشایی نمادها به سوژه شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است.

توئیت‌های مردم را در ادامه بخوانید:

هدف ایجاد فضای روانی مثبت است

برخی از مردم عقیده دارند دولت با خبر حمایت‌ از بازار سهام فقط در پی ایجاد فضای روانی مثبت است و به نظر می‌رسد تا به اینجا موفق بوده و بازار با سرمایه حقیقی به کانال صعودی بازگشته.

« چون به عنوان یک دارائی امن به سهام هنوز نگاه نمیشود و بیشتر بحث خرید و فروش کسب یه زود کوتاه مدتی هست این مشکل هم به خاطر رانت اطلاعاتی هست که حقوقی و برخی اشخاص حقیقی دارند و سهامدار خرد از همه جا بی خبر و کلمه پیشخور شدن تو بازار ما زیاد دیده میشه»

« حجت اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات در مصاحبه‌ با فارس گفته که تمام پول حاضل از عرضه #وسپهر که حدودا ۶۰۰۰ میلیارد تومان میشه در بازار سهام می‌ماند و صرف حمایت از سهام بنیادی خواهد شد. اتفاق خوبیه ولی به شرطی که در چارچوب نگاه دولت به بازار سهام نباشه»

« هدف ایجاد فضای روانی مثبت در روز ۳۰ شهریور اقدام به یک عرضه اولیه بزرگ ( سهام گروه مالی سپهر صادرات با نماد وسپهر۱) در بازار بورس خواهد کرد تا از فشار روانی منفی حاصل از فعال شدن مکانیسم ماشه بکاهد.»

«از حمایت از بازار فقط خبرش میرسه، هر چند همونم تاثیر زیادی داشته تا الان»

« به نظرم امروز بازار نشون از این داشت که سهم ها راهشون رو از هم جدا کردن و سهم های کوچیک دیگه پاسوز سهام های بزرگ نخواهند بود. البته یه نظر هم وجود داره که بازار داره سهم های بزرگ که تو دوران منفی مثبت بودن رو می فروشن و میاد رو سهم های کوچیک که به حد کافی منفی خورده بودن»

« تابلوی پیش‌گشایش بازار سهام خودروسازان صف فروش ، سهام معدنی‌ها و پتروشیمی‌ها صف خرید در مورد اول وزارت پوپولیست صنعت به زور می‌خواد ۱۵۰ هزار دستگاه از محصولاتشان را با قیمتی معادل نذری در بازار توزیع کنه در مورد دوم بانک مرکزی اجازه داده درآمد ارزی‌شان واقعی بشه»

« توي اين آشوب اقتصادي داخلي، خيلي ها پيام ميدن كه حقوق اشون رو با تاخير زياد ميگيرن، بعد مديرعامل يا اعضاي هيئت مديره در حال بورس بازي و خريد خونه هستند!!! واقعا فارغ از هر مذهبي به اين كيس ها چي بايد گفت!؟»

انرژی سوم، نشانه بازگشت بازار

« نشانه شناسی‌های بازار: هنگ بودن/نبودن کارگزاری‌های آگاه و مفید/ باز و بسته شون نماد انرژی۳/ سخنان روحانی»

«قربان همونطور که فرموده بودین،

نور چشمیمونو توی بازار مثبت باز کردیم ولی صف فروش شد. دستور چیه؟

دوباره ببندینش»

3 5

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.