کد مطلب: ۴۸۸۴۴۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

عملکرد بورس امروز ۱۱ آبان ۹۹ / چرا بورس نزولی شد؟

عملکرد بورس امروز 11 آبان 99 / چرا بورس نزولی شد؟

با وجود مثبت بودن شاخص کل بازار سهام در روز گذشته اما روند بازار سهام امروز به دلیل عرضه در نمادهای شاخص‌ساز نزولی شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل متاثر از عرضه زیاد در نمادهای شاخص‌ساز حدود دو درصد ریزش کرد و کانال یک میلیون و 300 هزار واحد را از دست داد.

از نگاه فعالان بازار سهام، عوامل زیادی از جمله کاهش قیمت ارز و ممنوعیت نوسان‌گیری روزانه باعث ریزش شاخص کل بازار سهام شدند، زیرا کسانی که دیروز در کف قیمتی سهم‌ خریداری کرده بودند می‌خواستند امروز با شروع بازار نوسان‌گیری کنند و به همین خاطر حجم عرضه در بازار سهام زیاد شد.

ارزش معاملات بورس 4009 میلیارد تومان و ارزش معاملات فرابورس 1827 میلیارد تومان بوده است و همچنین گروه خودرو، بانک‌ها و فلزات اساسی به ترتیب با ارزش معاملات 584 میلیارد تومان، 439 میلیارد تومان و 423 میلیارد تومان برترین صنایع هستند که بیشترین حجم معاملات را داشته‌اند.

برتر 11 آبان

در جریان معاملات امروز بازار سهام در مواردی صف‌های فروش بازار سهام جمع شد و سهم‌های مانند وبصادر، خساپا، فولاد و فملی حمایت شدند و صف‌های فروش آنها جمع شد اما به روند بازار سهام به سیر نزولی خود ادامه داد و دوباره عرضه در بازار بیشتر شد.

روند بازار سهام با وجود مثبت شدن دیروز شاخص کل بازار سهام تغییر نکرده و در ادامه روند نزولی دیروز امروز نیز عرضه در بازار سهام زیاد شد و به نظر می‌رسد روند نزولی بازار سهام ادامه دارد و نوسان‌های مثبت حاکی از شروع روند صعودی بازار سهام نیست.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.