خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۵۳۵۲۰۷

پیش‌بینی بورس امروز / افزایش تقاضا ادامه دارد؟

پیش‌بینی بورس امروز / افزایش تقاضا ادامه دارد؟

به عقیده کارشناسان بازار سرمایه وضعیت بازار برای هفته دوم اردیبهشت ۱۴۰۰ نوسانی است و تا زمانی که ابهامات در بازار حل نشود و ارزش معاملات افزایش پیدا نکند وضعیت صعودی بازار کوتاه‌مدت است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار در هفته گذشته با نوسانات زیادی همراه بود تا اواسط هفته شاهد روند نزولی بازار بودیم و شاخص به زیر یک میلیون و ۱۸۶ هزار واحد رسید. اما در اواخر هفته بازار روند افزایشی پیدا کرد و شاخص کل بورس به کانال یک میلیون و ۲۱۰ هزار واحد رسید.

در جریان معاملات هفته اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، شاخص‌سازان به دلیل افزایش نرخ کامودیتی‌ها در بازارهای جهانی صعودی شدند. جلسه هیات اقتصادی دولت با رئیس سازمان بورس هم سیگنال مثبتی بود که به بازار برای افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران تزریق شد.

سلمان نصیرزاده، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز درباره روند بازار امروز (۱۱ اردیبهشت) گفت: به نظر می‌رسد در ابتدای هفته با حجم کم معاملات رو به رو باشیم زیرا بازار هنوز دچار عدم اطمینان است. این کارشناس بازار در این باره افزود: در حال حاضر سایه بحث کاهش نرخ ارز و ابهامات در این مورد که با مذاکرات برجام و انتخابات ریاست جمهوری در خرداد مطرح است، بر سر بازار سنگینی می‌کند. این مسئله از ارزندگی بازار می‌کاهد.

همچنین می‌توانید پیش‌بینی بورس امروز را در جدول دنیای اقتصاد بخوانید:

222222

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.