کد مطلب: ۵۵۳۶۵۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی بورس شنبه ۲۹ خرداد / بازار نوسانی و رنج خواهد بود

پیش‌بینی بورس شنبه ۲۹ خرداد / بازار نوسانی و رنج خواهد بود

کارشناس بازار درخصوص پیش‌بینی بازار فردا گفت: بازار همچنان تحرکات محافظه کارانه‌ای را دارد و تا زمانی که دولت جدید بر سرکار نیاید و برنامه‌هایش مشخص نشود بازار نه ریزش خاصی را تجربه می‌کند و نه رشد گسترده‌ای را خواهد داشت و به صورت نوسانی حرکت می‌کند که همین روند نوسانی و رنج به شکل‌گیری اعتماد در بازار کمک می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در جریان معاملات هفته گذشته بازار سرمایه جز دو روز در اواخر هفته بقیه روزها با روندی نزولی به کار خود پایان داد و ارزش معاملات بورس تحت تاثیر افت نمادهای شاخص‌ساز بازار نسبت به هفته گذشته کاهش قابل توجهی را داشت.

سلمان نصیرزاده، کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: تکلیف بازار سرمایه با انتخابات مشخص شده است و فارغ از این ابهام که رئیس جمهور چه کسی است مساله مهم تیم اقتصادی دولت جدید است که تفکراتشان در چه زمینه‌ای است و تا چه حد به فضای اقتصادی و قوانین احترام می‌گذارند.

وی در پاسخ به این سوال که اولویت اصلی دولت جدید درباره بازار سرمایه چیست گفت: وضع قوانین باثبات و حذف قیمت‌گذاری دستوری با توجه به صبغه آسیب‌زا آن باید صورت گیرد. به طور کلی قیمت‌گذاری دستوری آفتی در برابر تولید و افزایش ظرفیت شرکت‌ها است و نتایج زیان باری را به بار آورده است.

نصیرزاده در پایان درباره پیش‌بینی روز شنبه گفت: بازار همچنان تحرکات محافظه کارانه‌ای را دارد و تا زمانی که دولت جدید بر سرکار نیاید و برنامه‌هایشان مشخص نشود بازار نه ریزش خاصی را تجربه می‌کند و نه رشد گسترده‌ای را خواهد داشت و به صورت نوسانی حرکت می‌کند که همین روند نوسانی و رنج به شکل‌گیری اعتماد در بازار کمک می‌کند.

آخرین اخبار مرتبط با پیش‌بینی بورس را هر روز ساعت ۱۷ در صفحه پیش‌بینی بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.