کد مطلب: ۵۶۰۵۷۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بورس امروز ۱۵ تیر چگونه آغاز به کار کرد؟ / اثر مثبت افزایش سرمایه شستا در بازار

بورس امروز ۱۵ تیر چگونه آغاز به کار کرد؟ / اثر مثبت افزایش سرمایه شستا در بازار

امروز بازار سهام با رشد ۱۳ هزار واحدی آغاز به کار کردو شاخص کل بورس با ۱٫۴ درصد رشد در محدوده یک میلیون و ۲۶۷ هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز بازار سهام با رشد ۱۳ هزار واحدی آغاز به کار کردو شاخص کل بورس با ۱٫۴ درصد رشد در محدوده یک میلیون و ۲۶۷ هزار واحد قرار گرفت.

شاخص کل هم‌وزن هم امروز با دو هزار واحد مثبت در محدوده ۳۸۹ هزار واحد قرار گرفت و ۰٫۶۶ درصد رشد را ثبت کرد.

ارزش کل معاملات بورس هم در نیم ساعت ابتدایی بازار ۹۹۵ میلیارد تومان شد. همچنین «شستا» امروز تحت تاثیر خبر ثبت افزایش سرمایه خود امروز با تاثیر مثبت در بازار آغاز به کار کرده است و در رتبه‌های بعدی «فارس» و «فولاد» با تاثیر مثبت در شاخص کل هستند.

بیشترین تراکنش‌ها امروز برای «شستا»، «ولکار» و «ومدیر» ثبت شد و این نشان می‌دهد این دو عرضه اولیه تازه وارد در بازار همچنان در مدار مثبت در بازار سهام هستند.

امروز بازار فرابورس هم با شروعی مثبت و ۴۸ واحد رشد در شاخص آغاز به کار کرد و «لطیف»، «گدنام و «فتوسا» توانستند پرتراکنش‌ترین نمادهای بازار فرابورس باشند.

امروز گروه سیمانی به عنوان یکی از گروه‌هایی که در هفته‌های گذشته روندی منفی را داشت و بیشتر نمادهای گروهش قفل در صف فروش بودند امروز در محدوده‌های مثبت هستند و روند صعودی را دارند.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.