خبر مهم:

کد مطلب: ۵۶۷۸۶۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بورس امروز ۱۰ مرداد چگونه آغاز به کار کرد؟ / تاثیر مثبت نمادهای معدنی در بورس امروز

بورس امروز ۱۰ مرداد چگونه آغاز به کار کرد؟ / تاثیر مثبت نمادهای معدنی در بورس امروز

امروز در دومین روز معاملاتی هفته جاری بازار سهام باز هم با تحرکات مثبت آغاز به کار کرد و گروه‌های کوچک بازار امروز را با تحرکات مثبت خود آغاز کرده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز در دومین روز معاملاتی هفته جاری بازار سهام باز هم با تحرکات مثبت آغاز به کار کرد. شاخص کل بورس در نیمه اول معاملات در محدوده یک میلیون و ۳۵۹ هزار واحد قرار گرفت و هفت هزار واحد مثبت را ثبت کرد.

3

شاخص هم‌وزن هم امروز هم‌سو با روند کلی بازار سهام، با رشد ۹۰۰ واحدی در محدوده ۴۰۱ هزار واحد قرار گرفت. ارزش معاملات بورس در نیم ساعت ابتدایی معاملات به یک هزار میلیارد تومان رسید.

فارس، میدکو و وغدیر از نمادهای موثر بر شاخص کل بورس در بازار امروز هستند. بیشترین تراکنش هم تا این لحظه از بازار برای سپید، فملی و شاراک ثبت شده است.

امروز نوسانات منفی در نمادهای شبریز، شپنا و شتران شکل گرفته است و برخلاف دیروز روند منفی در گروه پتروشیمی دیده می‌شود. همچنین امروز نمادهای معاملاتی رتاب و شاملا بازگشایی شدند.

امروز برترین گروه‌های صنعتی، شیمیایی‌ها، فلزات اساسی و خودرویی‌ها هستند و بیشترین حجم معامله را هم خودرو، تنوین و خساپا داشته‌اند.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.