کد مطلب: ۵۷۶۲۸۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

روز قرمز برای خودرویی‌ها / بازار فردا هم نزولی است؟

روز قرمز برای خودرویی‌ها / بازار فردا هم نزولی است؟

بازار سهام امروز افت نسبتا زیادی را تجربه کرد و مثل دیروز شاخص کل قرمزپوش به کار خود پایان داد.

به گزارش تجارت‌نیوز، امروز شاخص کل بورس با ۲۷ هزار واحد افت در محدوده یک میلیون و ۴۹۶ هزار واحد قرار گرفت و حدودا دو درصد افت را ثبت کرد. شاخص کل هم‌وزن هم امروز هفت هزار واحد مفی و حدودا یک و نیم درصد افت در کانال ۴۴۶ هزار واحد قرار گرفت. با وجود روند منفی بازار اما ارزش معاملات امروز نسبت به روز گذشته با رشد همراه شد و به ۱۲ هزار میلیارد تومان رسید.

فارس با ۳۵۰۹ واحد منفی، شستا با ۲۰۵۵ واحد افت و میدکو با ۱۴۵۲ واحد مثبت بیشترین تاثیر را در بازار امرز گذاشتند. همچنین امروز فرآورده‌های نفتی، گروه شیمیایی و خودرویی از برترین صنایع بورسی بودند.

ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به بیش از ۱۲هزار و ۱۷۰میلیارد تومان رسید. همچنین حدود ۶۹۵ میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقیقی به حقوقی در بازار امروز اتفاق افتاد و رشد بیش از سه درصد ۱۰۲نماد و افت بیش از سه درصد ۳۱۵نماد وجود داشت.

امروز گروه خودرو و نفتی بیشترین نماد منفی را داشتند. در نمادهای گروه شیمیایی هم کمتر نمادی به چشم می‌خورد که روندی مثبت داشته باشد بوعلی یکی از بزرگان این گروه امروز تحرکات مثبتی را ثبت کرد. گروه فلزات اساسی هم امروز نامتعادل و منفی بود. فولاد و فملی هم با عرضه شدید خود کلیت بازار را با چالش رو به رو کردند.

پیش‌بینی بازار فردا ۱۰ شهریور

حمدباقر خادمی ،کارشناس بازار سهام در گفتگو با تجارت‌نیوز درباره روند بورس فردا ۱۰ شهریور گفت: شاخص در محدوده فعلی خواهد بود و افت یا صعود خاصی را نخواهد داشت. به نظر می‌رسد فردا عرضه‌ها تا حدی زیاد شود و نهایتا شاخص مثبت و منفی ۵ هزار واحد را داشته باشد.

برای مطالعه بیشتر می‌توانید گزارش اصلاح در بازار طبیعی است! / چه راهکاری را سهامداران در پیش بگیرند؟ را بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.