کد مطلب: ۵۹۷۶۶۲

سهامداران ودی بخوانند / شرکت بیمه دی در مناقصه بنیاد شهید

سهامداران ودی بخوانند / شرکت بیمه دی در مناقصه بنیاد شهید

بر اساس اطلاعات کدال ودی قرار است در یک مناقصه دو مرحله‌ای خرید خدمات بیمه درمان تکمیلی ایثارگران تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران شرکت کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس اطلاعات منتشر شده در وبسایت کدال، بیمه دی از شرکت در یک مناقصه عمومی دو مرحله‌ای خبر داده است. بر اساس این اطلاعیه، ودی قرار است در یک مناقصه دو مرحله‌ای خرید خدمات بیمه درمان تکمیلی ایثارگران تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران شرکت کند.

این مناقصه امروز ۲۵ آبان برگزار شده و نتیجه آن ۱۰ آذرماه مشخص می‌شود.

تعداد پایه بیمه‌شدگان تحت پوشش حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر و میزان سپرده فرایند ارجاع کار در قالب ضمانت‌نامه بانکی ۵۱ میلیارد تومان برآورد شده است.

ودی که با سرمایه ۵۹۵ میلیارد تومانی در بورس فعال است. در شش ماهه نخست امسال توانسته به ازای هر سهم ۶۱۶ ریال سود محقق کند. عددی که نسبت به دوره مشابه سال قبل افتی ۵۸ درصدی داشته است.
این شرکت بیمه همچنین در دوره یکماهه منتهی به ۳۰ مهر ۱۴۰۰، حدود ۱۵۰ میلیارد تومان حق بیمه دریافت کرده و حدود ۳۳۰ میلیارد تومان هم خسارت پرداخت کرده است. میزان حق بیمه صادره این بیمه از ابتدای سال تا پایان مهر به یکهزار و ۱۶۹ میلیارد تومان رسیده و کل خسارت پرداختی بیمه دی هم بیش از ۲۱۰۰ میلیارد تومان بوده است.

بیمه دی همچنین در تاریخ ۲۶ مهرماه افزایش سرمایه ۲۷۰ درصدی خود را در هیات مدیره به تصویب رساند.پ

مهمترین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.