خبر مهم:

کد مطلب: ۶۰۵۴۰۳

سهامداران نوری بخوانند / چرا سودآوری «نوری» بیشتر شد؟

سهامداران نوری بخوانند / چرا سودآوری «نوری» بیشتر شد؟

نوری دلیل اصلی تغییرات بیش از ۳۰ درصدی سود و درآمد خود را افزایش قیمت نفت و به تبع آن افزایش نرخ فروش محصولات خود در ۶ ماه نخست امسال اعلام کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، پتروشیمی نوری طی اطلاعیه‌ای از دلایل تغییر سود عملیاتی خود خبر داد. بر اساس این اطلاعیه که در کدال منتشر شده است. نوری دلیل اصلی تغییرات بیش از ۳۰ درصدی سود و درآمد خود را افزایش قیمت نفت و به تبع آن افزایش نرخ فروش محصولات خود در ۶ ماه نخست امسال اعلام کرده است.

همچنین با توجه به روند رو به افزایش نرخ محصولات و به تبع آن تولید محصولات از خوراک دریافتی ماه‌های قبل که با نرخ پایین‌تر خریداری شده، میزان سود این شرکت افزایش یافته است.

در ۶ ماهه نخست امسال پتروشیمی نوری بیش از ۸۰۵ تومان به ازای هر سهم سود محقق کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشدی ۷۱ درصدی داشته است.

همچنین درآمد این پتروشیمی در نیمه نخست امسال بیش از ۳۱ هزار میلیارد تومان بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۲۱ درصد بیشتر بوده است.

در جریان معاملات امروز نوری در قیمت ۱۰۸۰۰ تومانی و در محدوده منفی در حال معامله است. با وجود بازدهی بالای ۱۰۰ درصدی این نماد در یکسال گذشته، نوری در یک ماه اخیر بیش از ۱۴ درصد افت قیمت داشته است.

مهمترین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.