کد مطلب: ۶۲۵۷۸۲

پیش‌بینی بازارهای دلار و بورس / ۶۰ ثانیه با بازارهای امروز ۱۹ بهمن

پیش‌بینی بازارهای دلار و بورس / ۶۰ ثانیه با بازارهای امروز ۱۹ بهمن

در بازارهای مالی امروز روند معاملات دلار و طلا روند منفی داشت اما اخبار مثبت مذاکرات موجب افزایش شاخص بورس شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در بازارهای مالی امروز روند معاملات دلار و طلا روند منفی داشت اما اخبار مثبت مذاکرات موجب افزایش شاخص بورس شد.

بورس

امروز شاخص کل بورس شش هزار و ۷۰۲ واحد افت داشت و در نهایت به سطح یک میلیون و ۲۸۱ هزار واحد رسید.

مریم محبی، کارشناس بازارهای مالی می‌گوید: شاخص بورس و قیمت سهم‌ها در سطح ارزندگی هستند. همچنین اخبار مثبت مذاکرات تاثیر بسزایی در روند معاملات دارد.

به نظر می‌رسد در روزهای آینده اخباری مثبتی از روند یا نتیجه مذاکرات منتشر شود، چرا که مذاکره کننده ارشد روسیه از مراحل پایانی مذاکرات وین خبر داده است.

بر اساس گزارش ایرنا، مذاکره کننده ارشد روسیه می‌گوید: طرف‌ها در این جلسات پیرامون مسائل مهم و با اولویت بالا که در سه حوزه رفع تحریم‌ها، تضامین و راستی‌آزمایی متمرکز بود رایزنی کردند.

میخائیل اولیانوف دیروز در توئیتی نوشت: گفتگوها به مراحل پایانی است و دست یابی به توافق نهایی، به اراده و تلاش پرانرژی همه شرکت کنندگان بستگی دارد.

از آنجایی که فردا آخرین روز کاری بورس در این هفته است، احتمالا اخبار مذاکرت که در روزهای آینده منتشر می‌شود، اولین تاثیر خود را در هفته آینده بگذارد.

پیش‌بینی قیمت دلار در روزهای مذاکرات

پوریا بختیاری و علی رئوفی، دو پژوهشگر و کارشناس اقتصادی معتقدند روند نزولی قیمت دلار طی روزهای اخیر ناپایدار است.

قیمت دلار در بازار آزاد همچنان در کانال ۲۶ هزار تومان نوسان دارد. اما در روزهای آینده ممکن است قیمت دلار متاثر از مذاکرات چه روندی را در پیش بگیرد؟

بختیاری در لایو تجارت‌نیوز گفت: قیمت منطقی دلار تا پایان امسال ۲۶ تا ۲۹ هزار تومان است و بالاتر از ۲۹ هزار تومان بعید است.

از نگاه او، نهایتا قیمت دلار به ۲۲ هزار تومان برسد و کمتر از این نمی‌توان اصلا متصور شد و اگر هم کمتر از این برسد ناپایدار خواهد بود.

علی رئوفی هم در لایو تجارت‌نیوز گفت: آنالیز آماری ما نشان می‌دهد به احتمال تنها ۱۵ درصد ممکن است قیمت دلار به زیر ۲۴ هزار تومان برسد. درباره نهایت قیمت دلار هم تنها به احتمال ۹ درصد ممکن است قیمت دلار به ۳۲ هزار تومان افزایش پیدا کند.

وی تصریح کرد: اما به احتمال ۹۰ درصد قیمت دلار تا انتهای امسال ۲۷ هزار تومان و تا انتهای سال بعد رقمی بین ۲۹ تا ۳۱ هزار تومان خواهد بود.

وقت اصلاح بیت‌کوین رسیده؟

این روزها پیش‌بینی‌های عجیبی از بازار رمزارزها می‌شود. بسیاری عقیده دارند هنوز در روند نزولی قرار داریم و تا زمانی ۴۷ هزار دلار به بالا شکسته نشود این روند ادامه دارد و بسیاری دیگر سودای رشد دوباره بیت‌کوین در سر دارند.

برخی از کارشناسان عقیده دارند اگر بیت‌کوین بالای ۴۲ هزار دلار تثبیت شود احتمال رشد ۴۰ درصد این ارز وجود دارد اما حالا بیت‌کوین بالای این محدوده رنج می‌زند.

گوگل برخی از جزئیات پروژه وب۳ و همچنین استراتژی‌های بلاکچین خود را منتشر کرد. سوندار پیچای، مدیرعامل شرکت آلفابت و گوگل هفته گذشته از این جزئیات پرده برداشت.

نه نظر می‌رسد اندیکاتور مکدی که از محدوده ۳۷ هزار دلار سیگنالی صعودی داشت به زودی سیگنال فروش صادر می‌کند.

کندل‌‎های بیت‌کوین در محدوده ۴۵ هزار دلار سقف کانال اندیکاتور بولینگرباند را سوراخ کردند و این موضوع هم سیگنالی منفی برای بازار است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.