کد مطلب: ۶۳۷۲۴۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

سهامداران بخوانند/ کدام صنایع بورسی آماده رشد هستند؟

سهامداران بخوانند/ کدام صنایع بورسی آماده رشد هستند؟

بورس روز گذشته افت ۵۹۹ واحدی را تجربه کرد و شاخص در سطح یک میلیون و ۳۳۴ هزار واحدی ایستاد. امروز چند سیگنال برای سهامداران وجود دارد و کارشناسان عقیده دارند که معاملات امروز روند نزولی به خود می‌گیرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بورس روز گذشته افت ۰٫۰۴ درصدی را تجربه کرد، اما شاخص هم‌وزن رشد ۰٫۰۶ درصدی داشت. در پایان معاملات شاخص کل در محدوده یک میلیون و ۳۳۴ هزار واحدی ایستاد.

کارشناسان بورسی می‌گویند که در روزهای پایانی سال شاخص نوسانی است.

روز گذشته فرابورس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد از امروز میزان خرید سهام سرخابی‌ها تغییر می‌کند. حداکثر سهام قابل خریداری توسط افراد حقیقی و حقوقی در نماد استقلال ۱۰۳ میلیون سهم و در نماد پرسپولیس ۸۸ میلیون و ۵۰۰ هزار سهم است.

کارشناسان عقیده دارند این محدویت می‌تواند تا حدودی متقاضیان خرید این پذیره‌نویسی را افزایش دهد.

دیمیترو کولبا، وزیر خارجه اوکراین پس از گفتگوی تلفنی با حسین امیرعبداللهیان در توییتی نوشت: ایران مخالف جنگ در اوکراین است و از راه حل مسالمت آمیز حمایت می‌کند. من خواستم پیام خود را در مسکو منتقل کنم، روسیه باید بمباران غیرنظامیان را متوقف کند، به آتش بس متعهد و از اوکراین خارج شود.

به گفته فعالان بورسی اگر جنگ روسیه و اوکراین به پایان برسد. قیمت نفت و محصولات کامودیتی کاهش می‌یابد و این موضوع تاثیر منفی روی سهام نفتی و کامودیتی بورس تهران دارد.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا می‌گوید: مذاکرات وین گفتگوهای پیچیده‌ای هستند. ما به خط پایان این مذاکرات نزدیک شده‌ایم اما همچنان چند مساله باقی مانده‌اند. زمانی که شما به پایان مذاکرات نزدیک باشید، مسایل باقی مانده دشوارترین مسایل خواهند بود.

ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه با اشاره به توافق هسته‌ای اظهار می‌کند: در صورت توافق در مذاکرات صنایع حمل‌ونقل، بانکی و خودرویی رشد خوبی خواهند داشت. حتی اگر توافقی رخ ندهد بورس پس از یک استراحت کوتاه صعودی می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.