فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۶۱۰۷

بورس انرژی ایران از سایت جدید خود رونمایی کرد + جزئیات

بورس انرژی ایران از سایت جدید خود رونمایی کرد + جزئیات

بورس انرژی ایران در راستای تسهیل فرآیند انتخاب کالا و همچنین شفافیت در عملکرد مشاوران پذیرش این بازار از صفحات جدید سایت خود رونمایی کرد.

به گزارش تجارت نیوز،

صفحه آنالیز محصولات پذیرش‌شده در سایت بورس انرژی در دسترس مخاطبان این سایت قرار گرفت در عین حال از این پس به طور مستمر عملکرد مشاوران پذیرش در این بازار مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و رتبه‌بندی آن‌ها به طور مستمر منتشر می‌شود.

بورس انرژی ایران در راستای برنامه‌های توسعه‌ای این شرکت و با هدف تسهیل و بهینه‌سازی فرآیندهای کاری و رفع دغدغه و چالش‌های بسیاری از کارگزاران عضو و همچنین خریداران؛ به‌ویژه در هنگام خرید کالای جایگزین، اقدام به تولید و انتشار صفحه آنالیز محصولات (https://iee.ir/Analyze) پذیرش‌شده در این بازار کرد. در این صفحه امکان مقایسه کالاهای مشابه از سوی تولیدکنندگان مختلف و همچنین مقایسه کالاها در یک زیرگروه فراهم شده است.

فعالان بازار انرژی می‌توانند جهت مشاهده صفحه آنالیز محصولات به سایت بورس انرژی ایران به آدرس www.Iee.ir  مراجعه کرده و صفحه آنالیز را بخش پذیرش مشاهده کنند. همچنین عرضه‌کنندگان محصول در بورس انرژی ایران نیز می‌توانند در صورت تمایل از طریق کارگزار خود نسبت به بروز رسانی آنالیز و افزایش اقلام اطلاعاتی آن اقدام کنند.

رتبه‌بندی مشاوران بورس انرژی به طور مستمر و اعلام آن اقدام دیگری است که با هدف ارتقای شفافیت از این پس در بورس انرژی ایران انجام می‌شود.

ضوابط رتبه‌بندی مشاوران پذیرش در جلسه سیزدهم اسفند سال ۱۴۰۲ به تصویب هیئت‌مدیره بورس انرژی ایران رسید؛ به این ترتیب در راستای اجرای تبصره ۳ ماده ۷ دستورالعمل پذیرش کالا و اوراق بهادار قابل معامله در بورس انرژی ایران از ابتدای سال ۱۴۰۳، رتبه‌بندی بر مبنای عملکرد مشاوران پذیرش در بورس انرژی ایران انجام شده و نتایج به دست آمده به طور مستمر منتشر خواهد شد. همچنین با هدف ارتقای شفافیت و انعکاس عادلانه فعالیت مشاوران محترم پذیرش، سوابق عملکردی آنها نیز در دسترس قرار می‌گیرد.

منبع : بورس انرژی

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.