فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۶۸۷۳

پیام مشاور اقتصادی پزشکیان درپی افت شاخص های امروز بازار سرمایه

پیام مشاور اقتصادی پزشکیان درپی افت شاخص های امروز بازار سرمایه

در پی افت شدید شاخصهای امروز بازار سرمایه به دلیل تنشهای منطقه ای و التهابات ناشی از ترور اسماعیل هنیه، حسین عبده تبریزی، مشاور اقتصادی پزشکیان ، پیامی به فعالان بازار سرمایه منتشر کرد.

به گزارش تجارت نیوز،

پیام عبده تبریزی به فعالان بازار سرمایه در پی ریزش سنگین امروز در بازار بدین شرح است؛

 

با عرض سلام و احترام به فعالان بازار سرمایه

همه‌ شما از مشکلات بازار سرمایه در سال‌های اخیر آگاهید. از وضعیت جاری بازار و اتفاقات چند روز اخیر هم مطلع‌اید. وظیفه‌ همه‌ی ما هم کمک به حفظ موقعیت و رشد بازار سرمایه و کمک به دولت آقای پزشکیان است.

اینجانب تا امروز شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ کوچکترین دخالتی در شرایط جاری بازار نداشته و در مورد افراد یا موضوعات بازار نیز با هیچ یک از اعضا و ارکان دولت جدید صحبتی نکرده‌ام.

امروز صبح مدیریت سازمان از اینجانب و چند نفر دیگر از فعالان بازار و مدیران قبلی سازمان دعوت کردند که در مورد وضعیت جاری و اقداماتی که باید از فردا صورت گیرد، نظر مشورتی بدهیم، و این کار انجام شد.

به‌علاوه، بنده بعد از آن جلسه، در مورد وضعیت جاری بازار گزارش کوتاهی تهیه و به مسئولان ارشد دولت چهاردهم تقدیم کردم و توجه آنان را به وضعیت نامناسب جاری جلب کردم.

از همه‌ سرمایه‌گذاران و فعالان بازار سرمایه درخواست می‌کنم، با توجه به ناترازی‌ها و مشکلات جاری، به هر شیوه که صلاح می‌دانند به حفظ آرامش بازار کمک کنند. مهم‌ترین ابزار در این عرصه بی‌توجهی به شایعات و خبرهای نادرستی است که با نیات مختلف انتشار می‌یابد. بی‌شک دولت آقای دکتر پزشکیان متعهد به برنامه‌هایی است که مطرح کرده و به‌رغم هر شرایط محیطی، برنامه‌های خود را دنبال خواهد کرد.

 

ارادتمند

حسین عبده تبریزی

منبع : جماران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.