فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۹۰۰۸

عضو شورای عالی بورس:

دامنه نوسان روزانه بورس افزایش می یابد

دامنه نوسان روزانه بورس افزایش می یابد

عضو شورای عالی بورس گفت: تصمیمات امروز شورای عالی بورس مبنی بر حمایت بانک‌ها از بازار سرمایه و افزایش دامنه نوسان بورس در هفته آینده، روند رو به رشد بازار را نوید می‌دهد.

به گزارش تجارت نیوز،

بهمن عبدالهی در مورد تصمیمات امروز شورای عالی بورس،‌ توضیح داد: در این نشست که با حضور وزیر اقتصاد،‌ رئیس کل بانک مرکزی،‌ رئیس سازمان بورس و اعضای شورای عالی بورس برگزار شد،‌ تصمیات خوبی برای حمایت از بازار گرفته شد.

وی بیان داشت: در شورای عالی بورس مقرر شد که بانک مرکزی و نظام بانکی از بازار حمایت کند و کمک کند تا وضع بازار به حالت عادی برگردد،‌ صندوق تثبیت بازار تقویت و به موجودی آن اضافه شود.

عضو شورای عالی بورس اضافه کرد: قرار شد بانک‌های منتخب، به انتخاب بانک مرکزی به بازار سرمایه کمک کنند، همچنین محدودیت دامنه نوسان بورس مقداری برداشته شود و دامنه نوسان از یک درصد روزانه قدری افزایش یابد و این به خاطر برگشت به شرایط عادی بازار تصمیم گیری شده است.

رئیس اتاق تعاون در مورد میزان کمک به منابع صندوق تثبیت بازار سرمایه،‌ گفت: این رقم اعلام نمی‌شود اما تصمیمات حمایتی خوبی برای بازار سرمایه گرفته شد.

عبدالهی گفت: رئیس کل بانک مرکزی و معاون نظارت بانک مرکزی در این جلسه حضور داشتند، همچنین اعضای شورای عالی بورس هم بودند و همگی بر حمایت موثر از بازار تاکید داشتند.

منبع : فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.