کد مطلب: ۸۹۲۸۱۱

اعلام قیمت میوه های شب یلدا/ کمبود و نوسان در بازار وجود ندارد

اعلام قیمت میوه های شب یلدا/ کمبود و نوسان در بازار وجود ندارد

رئیس اتحادیه بارفروشان قیمت انواع میوه برای شب یلدا را اعلام کرد و گفت: با توجه به فراوانی عرضه پیش‌بینی می‌شود که نوسانی در بازار رخ ندهد.

به گزارش تجارت‌نیوز، مصطفی دارایی‌نژاد گفت: شب گذشته ۲ هزار تن ورودی هندوانه و انار بوده است و طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته از دوشنبه هزارتن به میزان عرضه این ۲ قلم اضافه می‌شود.

او قیمت هر کیلو هندوانه سیاه جاسک و چابهار را ۱۲ تا ۲۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: نرخ کنونی هرکیلو هندوانه سفید میناب ۱۲ تا ۱۶ هزار تومان، هندوانه خطی میناب ۱۰ تا ۱۸ هزار تومان، انار ۱۵ تا ۶۰ هزار تومان، ازگیل ۵۵ هزار تومان، خرمالو ۳۵ هزار تومان، پرتقال شمال ۱۰ تا ۱۸ هزار تومان، پرتقال جنوب ۲۵ تا ۴۵ هزار تومان، انگور ۳۰ تا ۴۰ هزار تومان و کیوی ۳۰ تا ۴۰ هزار تومان است.

دارایی‌نژاد ادامه داد: هم اکنون هرکیلو نارنگی انشو با نرخ ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان، نارنگی پیچ ۲۰ تا ۴۰ هزار تومان، نارنگی یافا ۲۰ تا ۳۵ هزار تومان، سیب زرد و قرمز ۲۰ تا ۴۰ هزار تومان، لیموشیرین ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان، خیار ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان، موز هندی ۵۸ هزار تومان، موز اکوادور ۷۰ هزارت ومان، موز پاکستان ۳۵ هزار تومان و هر کارتن آناناس ۹ تایی یک میلیون تا یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در میدان مرکزی و با احتساب حداکثر ۳۰ درصد سود در خرده فروشی ها باید عرضه شود.

 رئیس اتحادیه بارفروشان از ذخیره‌سازی ۵ هزار تن میوه برای شب یلدا خبر داد و گفت: اتحادیه جدا از برنامه روزانه عرضه میوه تنها ۵ هزار تن سیب، پرتقال، هندوانه و انار برای شب یلدا ذخیره کرده است تا با کمبود و نوسانی در بازار روبرو نشویم. اما به طور کلی تا شب یلدا ۱۵ هزار تن انواع میوه در میدان توزیع می‌شود.

او گفت: با توجه به فراوانی تولید و ذخیره‌سازی مناسب پیش‌بینی می‌شود که نوسانی در بازار شب یلدا رخ ندهد.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.