کد مطلب: ۸۹۹۷۸۸

جدیدترین قیمت گوشت در بازار/ توزیع روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی

جدیدترین قیمت گوشت در بازار/ توزیع روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی

رئیس شورای تامین کنندگان دام با اعلام جدیدترین قیمت گوشت در بازار گفت: روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در بازار توزیع می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، منصور پوریان گفت: بنا بر برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توزیع گسترده گوشت منجمد در سطح فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میادین میوه و تره‌بار در حال انجام است.

به گفته او، با توجه به حجم واردات گوشت قرمز منجمد و گرم در سطح بازار، قیمت گوشت داخلی در بازار کاهش یافته است؛ به طوریکه اختلاف قیمت گوشت داخلی و وارداتی به یکدیگر نزدیک شده است.

جدیدترین قیمت گوشت در بازار

پوریان قیمت کنونی هرکیلو لاشه گوساله وارداتی را ۳۵۰ هزار تومان، گوساله داخلی را ۴۰۰ هزار تومان، لاشه گوسفندی وارداتی را ۲۸۰ هزار تومان و لاشه گوسفندی داخلی را ۴۲۰ تا ۴۳۰ هزار تومان، گوشت منجمد گوساله را ۲۸۰ هزار تومان، گوشت منجمد گوسفند را ۲۳۰ هزار تومان و ران منجمد را ۲۶۰ هزار تومان اعلام کرد.

رئیس شورای تامین کنندگان دام از توزیع روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، توزیع روزانه گوشت گرم وارداتی در روز‌های آتی به ۳۵۰ تن می‌رسد.

او جمعیت کنونی دام سبک کشور را ۶۲ میلیون راس اعلام کرد و گفت: با توجه به زایش‌های مناسب زمستان پیش‌بینی می‌شود که جمعیت دام سبک به ۶۵ میلیون راس برسد.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.