خبر مهم:

کد مطلب: ۱۸۷۹۵۸

کدام شرکت بیمه‌عمر، سود بیشتری می‌دهد؟

کدام شرکت بیمه‌عمر، سود بیشتری می‌دهد؟

بیمه‌عمر یک سرمایه‌گذاری پرسود در طولانی‌مدت و راهی مطمئن برای حمایت از شما در مواقع ضروری است.

انتخاب شرکت بیمه‌عمری که قرار است سال‌ها مبلغی را در آن سرمایه‌گذاری کنید، تا در زمان موردنیاز به شما کمک کند، امری است بسیار حساس و البته پیچیده که با محصول جدید وبسایت بیمه‌بازار تا حد زیادی راحت شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وب‌سایت بیمه بازار برای سهولت و سادگی خرید بیمه عمر، اقدام به راه‌اندازی قسمتی با نام مشاوره آنلاین بیمه‌عمر کرده که این امکان را برای شما مشتریانِ عزیز فراهم کرده، تنها با پاسخ به چند سوال ترجیحات خود را تعیین و سپس از میان گزینه‌های پیشنهادیِ بیمه بازار، بهترین بیمه عمر مناسب با شرایطتان را انتخاب کنید.

چطور از بیمه‌بازار بیمه عمر بخریم؟

پس از ورود به وب‌سایتِ بیمه‌بازار، گزینه مشاوره آنلاین بیمه عمر را انتخاب کنید. در این قسمت با دو گزینه پوشش عمر و پوشش سرمایه‌گذاری مواجه می‌شوید که با توجه به اولویت‌تان انتخاب می‌کنید.

به‌عنوان‌مثال؛ اگر پوشش‌ فوت برایتان مهم‌تر است گزینه پوشش عمر و اگر بُعد سوددهی برایتان از اهمیت بیشتری برخوردار است، پوشش سرمایه‌گذاری را انتخاب کنید.

بعد از انتخاب، وارد مرحله سوالات بیمه عمر می‌شوید، به این صورت که با پاسخ به سوالاتی همچون سال تولد، جنسیت، حق بیمه، مدت قرارداد، سرمایه فوت عادی و حادثه، بیماری‌های خاص و… ترجیحات خود را انتخاب مشخص می‌کنید و بیمه‌بازار با توجه به انتخاب‌هایتان به شما شرکت‌هایی را پیشنهاد می‌کند که مناسب شماست.

در این مرحله شما شرکت بیمه موردنظرتان را انتخاب می‌کنید، بیمه‌تان را سفارش می‌دهید و کارشناسان ما در اسرع وقت، برای پیگیری خرید و همچنین مشاوره تخصصی با شما تماس خواهند گرفت.

معرفی بیمه‌بازار

بیمه‌بازار سامانه مقایسه و فروش آنلاین انواع بیمه‌ شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه آتش‌سوزی، بیمه زلزله و بیمه‌عمر است که به شما این امکان را می‌دهد تا تمامی شرکت‌های بیمه را با یکدیگر مقایسه، و بهترین بیمه را انتخاب و خریداری کنید و همان روز با ارسال رایگان تحویل بگیرید.

لازم است بدانید بیمه‌بازار به‌منظور پاسخگویی موثر با تقاضای این روزهای بیمه زلزله، هم‌اکنون اقدام به فروش بیمه زلزله، به‌طور جداگانه نیز کرده که از طریق سایت بیمه‌بازار قابل ‌خرید است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.