کد مطلب: ۳۰۹۱۸۳

اجرای نظارت‌های برنامه‌ای در صنعت بیمه

اجرای نظارت‌های برنامه‌ای در صنعت بیمه

رییس کل بیمه مرکزی تاکید کرد: نظارت‌ها در بیمه مرکزی باید بیشتر برنامه‌ای باشد تا اینکه به صورت آیین نامه‌ای دنبال شود.

غلامرضا سلیمانی امیری در نشست با کارشناسان، با بیان این مطلب افزود: بیمه مرکزی به عنوان متولی صنعت بیمه باید بتواند با برنامه‎ریزی لازم و منطقی، موجبات رشد بیمه را در کشور فراهم کند .

به گزارش تجارت‌نیوز، سلیمانی ادامه داد: بررسی‎های صورت گرفته نشان می‎دهد که بخش‎هایی از اقتصاد در بیمه پُر رنگ نیست و بخش‎هایی از بیمه هم در اقتصاد دیده نمی‎شود، با توجه به اینکه این صنعت در نیروی متخصص انسانی ضعفی ندارد می‎توان با تزریق فکر و ایده نو، بخش‎ های متقابل صنعت بیمه و اقتصاد را تقویت کرد .

رییس شورای عالی بیمه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به این نکته که برای تحقق این هدف نیازمند تشکیل دفتر فکر، برنامه‎ریزی، طراحی و بررسی چالش‎های توسعه هستیم، گفت: این دفتر با تحلیل وضعیت بیمه‎ای کشور، وزن و تاثیر آن را در اقتصاد کشور می‎سنجد و مطالب اصلی جهت تهیه محتوا برای تحلیل‎های منطقی را ارائه می‎کند .

رییس کل بیمه مرکزی با تاکید بر این مطلب که نظارت‎ها در بیمه مرکزی باید بیشتر برنامه ای باشد تا آیین نامه‎ای، تصریح کرد: با برنامه‎ریزی مناسب می‎توان نگاه کارشناسان را به سمت و سوی بیمه‎ای هدایت کرد چرا که افراد قوی و توانمند می‎توانند برای توسعه و پیشبرد سازمان طرح و ایده بدهند .

وی ادامه داد: ارتقاء بیمه نیازمند تزریق خون تازه در شریان‎های سازمانی است و با این ایده هاست که می‎توان به تدوین راهکارهایی برای برون رفت از مشکلاتی مانند تحریم دست یافت . شایان ذکر است در این نشست پرویز خسرو شاهی قائم مقام رییس کل بیمه مرکزی نیز گفت: با تشکیل واحد بررسی‎های اقتصادی، مسائل و مشکلات صنعت بیمه و ارتباط آن با اقتصاد به صورت تطبیقی با سایر کشورها بررسی و تحلیل خواهند شد .

منبع:اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.