کد مطلب: ۵۲۵۹۳۳

با وام ازدواج ۲۰۰ میلیونی چه وسایلی می‌توان خرید؟

با وام ازدواج ۲۰۰ میلیونی چه وسایلی می‌توان خرید؟

با افزایش وام ازدواج به ۲۰۰ میلیون تومان با یک حساب سرانگشتی متوجه خواهید شد که برای خرید وسایل ابتدایی کاملا ساده نیازمند ۱۵۰ میلیون هستید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، حدود چند روز پیش بود که رئیس مجلس شورای اسلامی از افزایش وام ازدواج صحبت کرد. صحبت‌هایی با این عنوان "بخش مهمی از اعتبارات خرج وام دادن به نور چشمی‌ها و ابر بدهکاران بانکی می‌شد و نوبت مردم که می‌رسید می‌گفتند بودجه نداریم. مجلس با هدف سوق دادن منابع به سمت رفع نیاز‌های مردم و برای حمایت از خانواده وام ازدواج را به ۲۰۰ میلیون تومان برای زوج‌های جوان و ۱۴۰ میلیون تومان برای همه زوج‌ها افزایش داد."

نظام بانکی همیشه با موضوع افزایش وام ازدواج مخالف بوده؛ زیرا همیشه از کمبود منابع سخن می گوید. اما در نهایت این مصوبه توسط مجلس مطرح و تائید می شود.

وسایل ایرانی برای شروع یک زندگی

Capture
این تنها قیمت بخشی از لوازم خانگی ضروری برای شروع یک زندگی است که با یک حساب سر انگشتی اگر بخواهید برای شروع زندگی به کم‌ترین و ارزان‌ترین وسایل اکتفا کنید، باید ۱۰۰ میلیون تومانی سرمایه در دست داشته باشید.

در بحث مسکن هم بهتر است حرفی از خرید یا اجاره مسکن از طریق وام ۲۰۰ میلیونی ازدواج نکنیم. زیرا با این اعداد و ارقام هر زوج می تواند تنها به تهیه وسایل ضروری منزل خود کند.

آخرین اخبار اقتصادی را از کانال تلگرام تجارت‌نیوز دنبال کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.