کد مطلب: ۷۱۷۷۸۰

خاندوزی: ۵۱۰ هزار حساب تجاری شناسایی شد

خاندوزی: 510 هزار حساب تجاری شناسایی شد

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: تاکنون به روش خوداظهاری ۵۱۰ هزار و ۵۵۸ شرکت و ۵ میلیون و ۴۴۴ هزار شخص حقیقی حساب تجاری خود را معرفی و تفکیک شده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به برنامه تفکیک حساب‌های شخصی از حساب‌های تجاری، اعلام کرد: تاکنون ۵۱۰ هزار و ۵۵۸ شرکت و ۵ میلیون و ۴۴۴ هزار شخص حقیقی حساب تجاری خود را معرفی و تفکیک کرده‌اند.

به نقل از فولادبان، سید احسان خاندوزی با اشاره به اجرای برنامه تفکیک حساب‌های تجاری و غیرتجاری، اظهارداشت: از ابتدای اجرای این برنامه تاکنون ۵۱۰ هزار و ۵۵۸ شرکت و ۵ میلیون و ۴۴۴ هزار شخص حقیقی حساب‌های تجاری خود را معرفی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه مزایایی برای دارندگان حساب تجاری در نظر گرفته شده شده است، افزود: برای دارندگان حساب‌های تجاری، به دلیل تورم در طول سال‌های اخیر، حدود فعلی سقف برداشت پایین است. در همین راستا، قرار است سقف روزانه کارت به کارت و انتقال وجه در شبکه بانکی افزایش یابد و به زودی سقف‌های جدید برای دارندگان حساب‌های بانکی از سوی بانک مرکزی اعلام خواهد شد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی تصریح کرد: در اردیبهشت و خرداد ماه امسال اعتراضات زیادی بود نسبت به اینکه قرار گرفتن در دهک‌های ۶ و ۷ مطرح شده بود که وقتی ما دقیق‌تر بررسی کردیم، مشخص شد مشکل برخی افراد به این خاطر بود که از حساب آنها سوءاستفاده می‌شد و به نام او مبالغ کلان جابه‌جا می‌شد.

وی اظهارداشت: تفکیک حساب شخصی از تجاری به این کمک می‌کند حقوق افراد در حوزه مالیات و یارانه تضییع نشود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.