کد مطلب: ۸۱۹۲۷۷

تکذیب پرداخت ۱۱ وام قرض‌الحسنه به کارکنان یک بانک

تکذیب پرداخت ۱۱ وام قرض‌الحسنه به کارکنان یک بانک

روابط عمومی بانک مرکزی ادعای نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، مبنی بر اینکه کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض‌الحسنه دریافت کرده‌اند را تکذیب کرد.

ببه گزارش تجارت‌نیوز ، چند روز پیش نماینده مردم خلخال در مجلس گفته بود: طبق بررسی‌های کمیته تحقیق و تفحص از بانک‌های دولتی، کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض‌الحسنه گرفته‌اند.

روابط عمومی این بانک از سید غنی نظری خانقاه، نماینده مجلس خواست از انتشار هر گونه ادعای کذب در این خصوص که موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود، خودداری کند.

این نماینده در پاسخ به ارائه جزئیات بیشتر و ارائه مدارک مربوط به این ادعا اظهار کرد: "بنده مطمئن نیستم که چنین موضوعی را مطرح کرده باشم"( ایسنا )

پس از آنکه تجارت‌نیوز گزارشی درباره پرداخت وام به کارمندان شبکه بانکی منتشر کرد، برخی از مخاطبان اعتقاد داشتند که این وام‌ها‌ به ازای چندین سال فعالیت در بانک‌ها رقم چندانی نیست.

برای نمونه یکی از مخاطبان نوشت: «اگر ۸۶۰ میلیون تومان را تقسیم بر ۲۰ کنیم، می‌بینیم که یک کارمند با ۲۰ سال سابقه، سالی ۴۳ میلیون وام گرفته است. این وام یکجا داده نشده بلکه طی چند سال داده شده است. مثل این است که بگوییم کارکنان بانک‌‌ها ۳۰۰ میلیون تومان حقوق گرفته‌اند اما این حقوق در ۲۰ سال داده شده و نه به یکباره. یا بگوییم که دولت به هر فرد ۳۰ میلیون تومن یارانه داده است و سوال نشود این پول طی چند سال پرداخته شده است.»

در حالی که نظری خانقاه در اظهارات خود موضوع پرداخت ۱۱ باره وام قرض‌الحسنه توسط یک بانک به کارمندان مطرح کرده است و بعید به نظر می‌رسد که این تعدد در پرداخت وام به کارکنان، مختص به یک بانک باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.