کد مطلب: ۸۶۲۱۹۳

علت برکناری رئیس بیمه مرکزی چیست؟

علت برکناری رئیس بیمه مرکزی چیست؟

تغییر مدیریتی در نهاد ناظر صنعت بیمه از ضوابط و چارچوب‌های خاصی پیروی می‌کند و حکم رئیس بیمه مرکزی پس از پیشنهاد وزیر امور اقتصادی و دارایی در هیات دولت به رای و تصمیم‌گیری گذاشته می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ادعای عجیب برکناری رئیس بیمه مرکزی به دنبال شائبه هک اطلاعات برخی از بیمه گذاران در حالی مطرح می‌شود که موضوع یادشده فارغ از صحت و سقم آن هیچگونه ارتباطی با مجموعه بیمه مرکزی ندارد و به تبع مسئولیتی هم بر عهده رئیس کل نبوده و نیست.

همراهی مدیران ارشد اقتصادی با سیاست های کلان حمایتی و مالی کشور، مستلزم برخی تغییرات مدیریتی و بهره مندی از توان علمی نیروهای تازه نفس و باانگیزه تر است و آنچه در این میان باید مورد توجه افکار عمومی قرار گیرد انتصاب معاون نظارت به عنوان رئیس کل نهادناظر است که دلیل متقن و محکمی برای رضایت سکاندار ارشد اقتصاد از عملکرد نظارتی این مجموعه به شمار می‌رود.

اینگونه مانورهای رسانه‌ای با هر انگیزه‌ای که صورت می‌گیرد در نهایت به زیان جامعه صنعت بیمه تمام خواهد شد.ضمن تشکر از همه رسانه‌ها امید است اصحاب محترم رسانه با دریافت اطلاعات و آمار درست از منابع معتبر به مقوله حساس حفظ حقوق بیمه‌گران و بیمه‌گذاران کمک کنند.

منبع: بیمه مرکزی

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.