کد مطلب: ۸۷۱۰۴۲

فرزین به قطر رفت/ دیدار رئیس بانک مرکزی ایران و قطر

فرزین به قطر رفت/ دیدار رئیس بانک مرکزی ایران و قطر

در چارچوب دیپلماسی منطقه‌ای دولت و همچنین به منظور تقویت و توسعه همکاری‌های پولی و بانکی، رئیس کل بانک مرکزی وارد دوحه پایتخت قطر شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در چارچوب دیپلماسی منطقه‌ای دولت و همچنین به منظور تقویت و توسعه همکاری‌های پولی و بانکی و استفاده از ظرفیت‌های مشترک اقتصادی با همسایگان، محمدرضا فرزین رئیس‌کل بانک مرکزی وارد دوحه پایتخت قطر شد.

دیدار رئیس بانک مرکزی ایران و قطر

رئیس‌کل بانک مرکزی ایران در این سفر که معاون ارزی این بانک نیز وی را همراهی می‌کند با شیخ بندر بن محمد بن سعود آل ثانی، رئیس بانک مرکزی قطر دیدار و گفتگو می‌کند.

گفتنی است در روزهای اخیر منابع ارزی ایران که سال‌ها در کره جنوبی بلوکه شده بود به حساب‌های ایران نزد 2 بانک قطری واریز شده است.

در دیدار دکتر محمدرضا فرزین، رئیس‌کل بانک مرکزی کشورمان با شیخ بندر بن‌محمد آل ثانی رئیس‌کل بانک مرکزی قطر، همچنین راهکارهای توسعه روابط مالی و بانکی دو کشور را مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

در این نشست که معاونین و مدیران کل ارزی این دو بانک نیز حضور داشتند، روسای‌کل بانک‌های مرکزی جمهوری اسلامی ایران و قطر با اشاره به ظرفیت‌های بی‌شمار اقتصادی و زمینه‌های متنوع همکاری‌های تجاری بین ایران و قطر، بر ضرورت افزایش همکاری‌های پولی، بانکی و مالی دو کشور تاکید کردند.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.