کد مطلب: ۸۹۲۷۳۶

مدیرعامل بانک مسکن:

گروه عظام به پرداخت ۲۲ همت محکوم شد

گروه عظام به پرداخت 22 همت محکوم شد

مدیرعامل بانک مسکن گفت:‌ رای محکومیت گروه عظام به پرداخت ۲۲ هزار میلیارد تومان صادر شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، سیدعباس حسینی با اشاره به برنامه‌های بانک مسکن برای افزایش جذب سپرده‌ها اظهار کرد: در زمان حاضر با چند شرکت بزرگ ( شرکت ملی مس، ایران خودرو و گروه صنعتی گلرنگ) در حال مذاکره و امضای قرارداد هستیم.

وی ادامه داد:‌علاوه بر این، طبق آخرین صحبت‌ها با رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، خواستار افزایش سهم مسکن در بازار سرمایه هستیم؛ ضمن این‌که از شخص ریاست جمهوری برای افزایش سرمایه بانک مسکن دستور گرفته‌ایم.

وی یادآور شد:‌بر اساس هدف‌گذاری صورت گرفته تا پایان امسال، بانک مسکن متفاوتی را خواهیم داشت. طبق مذاکرات اخیر با مسئولان وزارت راه و شهرسازی، تأکید داشتم تا منابع مالی سازمان‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی وارد بانک مسکن شود که به این ترتیب شاهد گردش مالی این بخش در بانک مسکن باشیم.

مدیرعامل بانک مسکن همچنین گفت: برای پرونده‌های مربوط به ابربدهکاران بانکی که 13 سال در دادگاه مفتوح بوده با پیگیری‌های صورت گرفته رای قطعی صادر شده و نه تنها بانک مسکن بلکه تمام شبکه بانکی کشور از این رای ذینفع شده‌اند.

حسینی با بیان اینکه گروه عظام یکی از پرونده‌های شبکه بانکی است، ادامه داد: بعد از صدور رای به میزان یک میلیارد و 600 میلیون درهم محکومیت این گروه شده و به عبارتی 22 همت به نفع سیستم بانکی شده است.

منبع : تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.